המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Booking.com
Travelocity
ZenHotels.com
‏249 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
Orbitz.com
eDreams
Destinia.com
הצג כל 17 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,780)
סנן חוות דעת
3,780 תוצאות
ציון המטיילים
2,602
438
273
217
250
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,602
438
273
217
250
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
4 - 9 מתוך 3,780 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 5 שבועות

שהיינו 2 לילות בחודש אוגוסט. בהגעה קיימת מצוקת חנייה גדולה, (אי אפשר לצאת עם הרכב בכלל בחופשה, היות ואין איכן להחנות אח"כ..)
המלון עצמו מיושן מאוד, והשיפוץ שעבר בחדרים זה רק "קוסמטיקה", הציוד בחדרים האבזור וחדר הרחצה מיושנים מאוד (דורש ריענון ושיפוץ נוסף מקיף יותר) חדרים לא נקיים בכלל.. מצעים עם כתמים הרצפה בחדר מלאה אבק(לא עברה שטיפה) באמבטיה הייתה סתימה, לקחנו סוויטה משדורגת עם מרפסת גדולה וריהוט גן, גם לא נקי בכלל המרפסת ולא מתוחזק כלל. בריכה צפופה מאוד עם מלא אנשים, אין מקומות ישיבה, לא מנקים את רחבת הבריכה במהלך היום בכלל..
חדר האוכל ממוצע בלבד, אוכל בלי טעם ותבלינים יש מבחר גדול אבל לא איכותי מספיק למלון ברמת מחיר כזאת.. העובדים מקפידים מאוד על מסכות והנחיות הקורונה, בודקים תו ירוק ומחלקים מסכות בלובי ובשטחים הציבורים למי שאין, לעומת זאת האורחים במלון לא הקפידו כלל.

עצה לגבי חדרים: חדר עם נוף לים המלח והבריכה - דלקס ומעלה
תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • מקום
1  תודה, Oshri_ISR
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Jan Shirman, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 5 שבועות

אושרי שלום רב,

ראשית רצינו להודות שהקדשת מזמנך לכתוב ביקורת בונה על בית המלון.
שביעות רצונם של אורחינו היא מטרתנו
ולכן הצטערנו לשמוע שהחוויה שלך איתנו לא הייתה חיובית.

כל צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל להציע את החוויה המושלמת לכל אורח
ובדרך כלל אנו מקבלים שבחים רבים על נראות החדרים והמזון המוגש .

חשוב לנו שתדע כי הערותייך הועברו למנהלים הרלוונטיים והדברים נמצאים בטיפול.

נשמח לארח אותך במלון שוב ולשנות את התרשמותך השגויה מהמלון.

בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

בכניסה למלון בלובי בדלי סיגריות בדלת המסתובבת ריצפה מטונפת.
בתוך החדר 871 ריצפה דביקה. מלא שערות. עטיפות של שוקולד מתחת למיטה מסטיק אכול מצולם אצלי. כוסות חד פעמי. בשירותים אסלה מלוכלכת שערות בכל מקום. מראות מלוכלכות. מסילה של הארון נראה כמו מסילה של דלת חיצונית.
חדר אוכל ריצפה מלוכלכת. בלגן בכללי. אין איפה לשבת לא מפנים שולחנות שאכלו בהם.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Avimer9
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Jan Shirman, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 14 באוגוסט 2021

אבי ברניקר שלום רב,

ראשית רצינו להודות שהקדשת מזמנך לכתוב ביקורת בונה על בית המלון.
שביעות רצונם של אורחינו היא מטרתנו
ולכן הצטערנו לשמוע שהחוויה שלך איתנו לא הייתה חיובית.

כל צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל להציע את החוויה המושלמת לכל אורח
ובדרך כלל אנו מקבלים שבחים רבים על נראות החדרים והשטחים של המלון.
חשוב לנו שתדע כי הערותייך הועברו למנהלים הרלוונטיים והדברים נמצאים בטיפול.
צר לנו שבחרת לרשום תגובתך ללא לתת לנו לפתור בעיה ולתקן ליקוים בזמן שהייתך.
גם כשקיבלת פניה מהמלון, לא מצאת לנכון לשתף פעולה

נשמח לארח אותך במלון שוב ולשנות את התרשמותך השגויה מהמלון.

בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

ריח לא נעים באמבטיה-בלתי נסבל..ארוחת בוקר בינונית ירקות לא טריים במיוחד עגבניות.
הניקיון במלון ברמה בינונית
היות וציינתי שאני מעשן בהזמנה, לא הייתה התייחסות נאותה לבקשה זו ..כמו חדר עם מרפסת, אפילו עם תוספת מחיר.אם לא מצאת חנייה בשטח המלון ,יש לחנות מחוץ למלון וזה תוספת לתשלום.
במקרה כשהיגעתי היה מקום חנייה פנוי אחרון בשטח המלון.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, menajem707
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Jan Shirman, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 11 באוגוסט 2021

נחום ליזר ורחמים שלום רב,

ראשית רצינו להודות שהקדשתם מזמנם לכתוב ביקורת בונה על בית המלון.
שביעות רצונם של אורחינו היא מטרתנו
ולכן הצטערנו לשמוע שהחוויה שלם איתנו לא הייתה חיובית.

כל צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל להציע את החוויה המושלמת לכל אורח
ובדרך כלל אנו מקבלים שבחים רבים על נראות החדרים והשירות.
חשוב לנו שתדעו כי הערותייך הועברו למנהלים הרלוונטיים והדברים נמצאים בטיפול.
החניה במלון, כמו בכל מקום אחר, על בסיס מקום פנוי ואז חלק מהאורחים נאלצים לחנות בחניה ציבורית בסמוך למלון.
לא כל חדרי המלון עם המרפסות. האורחים מזמינים חדרים עם מרפסות מראש בתוספת תשלום ולא תמיד אנו מצליחים להציע חדר עם מרפסת לכל המעוניין.

נשמח לארח אותך במלון שוב ולשנות את התרשמותך השגויה מהמלון.

בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הייתי במלון דניאל ים המלח ביולי 2021 מראשון עד רביעי ממליצה מאוד להגיע ולהתארח שם . מלון נקי ..אוכל טעים ..ושירות נדיר
אין ספק שנחזור שוב ונמליץ אין מילה רעה הכל היה מושלם ממש
מנהלת הרכש חופית מקסימה ואכפתית

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Abc12345010
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Jan Shirman, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 11 באוגוסט 2021

אורח היקר שלום רב,

אנו מודים לך על בחירתך במלון דניאל ים המלח.
כמה כיף לשמוע אורחים שמפרגנים למלון,
צוות המלון עובד קשה בשביל לספק לאורחינו את החוויה הטובה ביותר
וזה משמח לשמוע שזה מוערך.
מקווים לעמוד לשרותך גם בביקור הבא שלך!

בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
26 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב

צוות המלון ובעיקר צוות הקבלה ומנהל קשרי אורחים נתנו שרות למופת.
התייחסות לבעיות ואפילו הקטנות ביותר תוך מתן פתרון יעל והולם
אחזור למלון ובפרט לאור התנהלותו הנעימה של מר יאן שירמן מנהל שרות לאורי מומלץ בחום

תאריך השהייה: יולי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, tokery
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Jan Shirman, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 26 ביולי 2021

מר טוקר היקר שלום רב,

אנו מודים לך על בחירתך במלון דניאל ים המלח.
כמה כיף לשמוע אורחים שמפרגנים למלון,
צוות המלון עובד קשה בשביל לספק לאורחינו את החוויה הטובה ביותר
וזה משמח לשמוע שזה מוערך.
מקווים לעמוד לשרותך גם בביקור הבא שלך!

בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות