המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,710)
סנן חוות דעת
3,710 תוצאות
ציון המטיילים
2,180
442
332
322
434
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,180
442
332
322
434
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
23 - 28 מתוך 3,710 חוות דעת
25 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

הגענו בתאריך 24/12/19 למלון דויד ריזורט ים המלח.
למרות שהמלון עמוס בנופשים, קיבלו אותנו בסבר פנים יפות, ונתנו מעמה לכל בקשותינו.
החדרים גדולים ומרווחים והאוכל טעים לחיך.
מעל כולם בולטת חופית, מנהלת שירות הלקוחות, שנתנה מענה לכל בעיה והתנהגה באנושיות.
בזכותה ובזכות הצוות נשוב להתארח במלון...

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, Yagh124
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
24 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

חדר מלוכלך, מסריח, ציוד חסר, חיכינו שעתיים למנורת לילה, התייחסות מחפירה בדלפק הקבלה, כלים מלוכלכים בחדר האוכל, רעש והמולה, עובדי משק שאינם מבינים עברית,זמן רב לחכות למעליות, אין חנייה מסודרת. לא מומלץ!!!!

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Pathfinder826198
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
22 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

ביקרנו במלון 2 זוגות בסוף השבוע האחרון, 2 לילות במתכונת של חצי פנסיון.
חווית השירות החלה בקבלה בזמן הצ'ק אין כאשר המתנו כחצי שעה לקבלת החדרים .
מתקני המלון מאוד טובים , יש לציין.
חדר האוכל והאוכל המוגש בבית המלון היו מתחת לכל ביקורת וטעונות שיפור.
לכלוך, חוסר סדר וניקיון בעמדות ההגשה .
דגים שהוגשו בערב שבת היו מזעזעים ונראה כי כלל לא הושקע מאמץ בבישול.
הסלטים בארוחת הבוקר היו לא טריים , הדגים המעושנים היו יבשים, מלקחיים "ששחו" בתוך קערת הגבינות . עמדת חיתוך הסלטים הייתה טובה, אך מצב הניקיון בעמדה זו היה ירוד.
חלק גדול מעובדי חדר האוכל אינם דוברי עברית ובכדי לבקש משהו , יש לעבור ממלצר למלצר עד שימצא דובר עברית .
ביקשתי כוס לקידוש ממלצר פעם אחר פעם, עד שהתייאשתי ונכנסתי בעצמי למטבח ולקחתי מעובדי המטבח.
ג'חנון שהיה חיוור וחסר טעם,ביצים קרות, עוגת שיש יבשה , כפיות חד פעמיות ???? אף פעם לא ראיתי שמגישים כפיות חד פעמיות לחלוקת גבינות וכו'.
העליתי את טענותיי בפני השף ואחראי חדר האוכל שביקש לדעת מהו מספר החדר ואני סירבתי למסור , בטענה שאני לא מחפש פיצוי , בסופו של דבר העברתי את מספרי החדרים, אך לא נעשה דבר.
בזמן הצ'ק אאוט, פגשנו את מנהל התורן ושטחנו בפניו את טענותינו, המנהל אפילו לא טרח לרשום את מספרי החדרים שלנו, מספרי טלפון, על מנת שנדע האם נעשה משהו לשיפור בבית המלון.
החדרנית שכחה שיש מרפסת שזקוקה לניקיון כמו החדר והמקלחת , נאלצתי להתקשר למרכז הפניות ולבקש שינקו את המרפסת שהייתה מלאה בנמלים.
לציין , כי אנחנו לא אנשים שמתלוננים ואפילו מתביישים לעשות כך , אבל הפעם לצערי זה היה מתבקש.
בקיצור- אכזבה , למלון זה בטח ובטח לא נחזור

עצה לגבי חדרים: כל החדרים פונים לבריכה / לים והמרפסות גדולות ראויות לציון , ממש נפלא.
תאריך השהייה: דצמבר 2019
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, 1976sambit
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
15 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

בעקבות תגובות שלליות שכתבו על המלון, הגענו עם חששות כבדות מאוד.
אולם רבותי הכל שטויות והבלים.
מלון מצויין, יפה ,נקי ,ואוכל ברמה גבוה מאוד מכל טוב. ויחס מדהים מכל צוות המלון.
בקרתי בהמון מלנות בים המלח. ודיויד הוא מלון איכותי מכל הבחינות.
אי אפשר לבקש יותר ממה שקבלנו.
אשמח לחזור לעוד חופשה
וממליצה בחום רב כדאי ביותר.

עצה לגבי חדרים: קומה גבוה יש נוף מהמם
תאריך השהייה: דצמבר 2019
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
1  תודה, maylo2020
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
15 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

הינו במלון הרגשה מעל ומעבר אוכל בשפע
שרות מדהים ואדיב
מהקבלה ועד החדרים והאוכל הכל היה מצוין!
ארבעה עשר יום של הנאה צרופה.

לציין במיוחד,את חופית מיחסי ציבור שנתנה את כל כולה שרות שאין כמותו.

לכל צוות המלון תודה ענקית על יחס חם ושירות מעולה!
מחכים לחזור שוב.

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, Netanelasis1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות