המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Booking.com
‏269 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-30.09.21
Expedia.com
‏269 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-01.10.21
Destinia.com
‏229 $
+ ‏7 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-28.09.21
Priceline‏264 $
Travelocity‏269 $
getaroom.com‏272 $
הצג כל 15 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,953)
סנן חוות דעת
3,953 תוצאות
ציון המטיילים
2,364
455
344
330
460
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,364
455
344
330
460
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
22 - 27 מתוך 3,953 חוות דעת
4 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

תודנ לכל הצוות המדהים כל חופשה מהממת חדרים נקיים ומבריקים רמת ניקיון גבוהה בכל המלון שטחים נקיים בריכה נעימה ונקיה שלל פעילויות במלון לילדים ומבוגרים תודה לדורון המנהל שענה על הכל ועזר בהכל. תמשיכו להצליח!

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, chanil2017
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 באוגוסט 2021

אורחים יקרים.
אנו שמחים שחווייתכם במלון הייתה טובה ומהנה. אנו מודים לכם על המשוב ונשמח לארח אתכם שוב.
בברכה, דורון בן נתן
מנהל האירוח של המלון.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

האוכל בחדר אוכל לא רק שלא היה מגוון מיום ליום כל הסלטים היו נראים לא טריים ולא אכילים ובכללי האוכל היה ברמה נמוכה מאוד.

גם הניקיון בבוקר לא היה משהו , לא הוסיפו נייר טואלט שנשאר ממנו ממש מעט, לא ניקו שום דבר רק סידרו את המיטה בלבד

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, shhira
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 באוגוסט 2021

אורחים יקרים , תודה לכם על ההערות אשר הועברו למנהלים הרלבנטיים.
בתודה וברכה
מלון דייויד ים המלח.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

נתחיל מזה שלא סבלנו, היינו הרבה בבריכה ועשינו מסז כל יום!! אבל גם היה קשה מאוד פשוט להירגע ולהנות.
המלון הזה זו ההגדרה המדוייקת של יד שמאל לא יודעת מה עושה יד ימין.
ניכנסנו לחדר ב 17 ולאחר שביקשנו 3 פעמים בזמנים שונים קיבלנו את הלול לתינוקת רק ב 11 בלילה!!
בעלי נחתך בגב מהדלת של המרפסת שהיה חסר בה בורג ולכן יצאה ממקומה בזמן הסגירה, ירדתי ללובי לבקש פולידין, פלסטרים לחבישה כבר היה לי וביקשתי שיתקנו את זה במיידי, בשעה 22 כשביקשתי בפעם השלישית את הלול אמרו שישלחו מישהו לתקן אבל הסברתי שהילדות שלי כבר ישנות ושזה יחכה לבוקר, בשעה 12 בלילה נכנס לחדר על דעת עצמו!!! פשוט פתח עם המפתח שלו את הדלת איש אחזקה!! הלם!! ישבנו במרפסת אני ובעלי כשהילדות ישנות ומיד שראיתי אותו ביקשתי שיצא, דבר הזוי בפני עצמו!! עזבנו ביום ראשון ונראה לי שעד עכשיו לא תיקנו את הדלת. מיותר לציין שבגלל החתך הוא לא יכל להיכנס לבריכות מלח ולים המלח בכלל!!! אף אחד שם לא התייחס לזה בכלל, כנראה שטבעי להם שנפצעים בחדרים .
ביום שבת אין נקיון חדרים, בסדר, נגיד שזה ככה בגלל המונופול ההזוי של הרבנות, ביקשתי מגבות ושקיות לאשפה בבוקר, ב8 בערב הגיעו המגבות, וזהו, האשפה עלתה על גדותיה והנייר טואלט כמעט אזל וזה היה פשוט מלחמת השרדות על דברים בסיסיים.
רגע יש עוד!
הקומקום בחדר מטונף מבחוץ ומלא באבנית מבפנים,
הניקיון בחדר לוקה בחסר, השטיח מקיר לקיר מטונף והשאירו לנו שמיכה למיטה של הילדה הגדולה ללא כיסוי.
השירות לאורח בטלפון הרבה פעמים לא עונים בכלל, צריך לנסות שוב ושוב ועד שעונים אין להם מושג מה עובד במלון ואיך, טענו שהלובי פתוח עד 12 וכשהגענו ללובי ב 11 וחצי הכל היה סגור ללא נפש חיה, טענו ביום שישי בלילה שיש רום סרויס ולאחר 5 טלפונים גילינו שאין בשבת רום סרויס.
ולקינוח!! הכל יקר בצורה מפחידה!! אני גרה במרכז תל אביב ונשארתי בהלם מהמחירים!!
ברור שלא נחזור, האמת שגם לא נחזור שוב לים המלח

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Danalankri83
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 באוגוסט 2021

אורחים יקרים , תודה לכם על ההערות אשר הועברו למנהלים הרלבנטיים.
בתודה וברכה
מלון דייויד ים המלח.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

המלון גדול, בריכה גדולה, מבחוץ מרשים .
החדר שלי היה מלוכלך מאוד ברמה שנאלצתי לקרוא למנקה לנקות כתמי שתן מהאורחים הקודמים!! חלונות ומראות מלוכלכים מאוד. בקיצור, לא מזמין לשהות ולהנות מחדר נקי. אכזבה גדולה!! רצינו רק ללכת אחרי הלילה מאוד מלוכלך גם בשטיח ליד דלת החדר הושארו קליפות גרעינים ( מאורחים קודמים) . שילמנו הרבה תמורת כלום תמורה . מאכזב ממש נהרס לנו. האכזבה במקרה זה היתה כגודל הציפייה

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Rachel7444
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 באוגוסט 2021

אורחים יקרים , תודה לכם על ההערות אשר הועברו למנהלים הרלבנטיים.
בתודה וברכה
מלון דייויד ים המלח.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

אז ככה, גם השנה נסענו שוב למלון דיויד ים המלח, השירות, האדיבות, השפע, הנקיון, פשוט תענוג.
יום שישי, מלון מלא, חדר אוכל מלא מכל טוב, שפע עצום, והטעם... כמו בבית. בעיקר המח החריף.
נפגש שנה הבאה.
David hotel and spa - the best hotel in dead sea!!!
The food, the rooms, the service....100%
C U next year.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Nurielior
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוגוסט 2021

אורחים יקרים.
אנו שמחים שחווייתכם במלון הייתה טובה ומהנה. אנו מודים לכם על המשוב ונשמח לארח אתכם שוב.
בברכה, דורון בן נתן
מנהל האירוח של המלון.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות