המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Hotels.com
Booking.com
‏269 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-30.09.21
Destinia.com
‏230 $
+ ‏7 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-28.09.21
Expedia.com‏259 $
Priceline‏269 $
getaroom.com‏272 $
הצג כל 16 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,956)
סנן חוות דעת
3,956 תוצאות
ציון המטיילים
2,365
455
344
330
462
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,365
455
344
330
462
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
17 - 22 מתוך 3,956 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 5 שבועות באמצעות התקן נייד

חדרים לא היו מוכנים בזמן והיינו צריכים להמתין עוד שעה כמעט עד לקבלת החדרים,יחס מזלזל מצד מנהל המשמרת ,אוכל ברמה ירודה עד כדי שחלק מהאורחים הזמינו פיצה מחוץ למלון כדי לא לאכול במלון,בריכה ברמת תחזוקה גרועה ומלוכלכת נורא,שניצלים צפים במים ,כוסות פלסטיק ואריזות שונות בתוך הבריכה.
לסיכום,עזבנו באמצע הנופש אחרי לילה אחד אפילו בלי ארוחת בוקר ,ואם היה תלוי בי ,לא הייתי נשאר שם גם לילה.ללא ספק לא נחזור שוב. פשוט מאכזב

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 406meni
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
12 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אנחנו עכשיו במלון עם ילדים. בהחלט הפתעה לטובה. קודם כל שומרים בנושא הקורונה , מעליות שודרגו , הבידור והתעסוקה במלון טובים , האוכל סביר בהחלט , בעיקר בבוקר לפעמים גם בערב. מבחר גדול. המלון פחות שכונה ויותר מלון , מקפידים על הנקיון , רואים שבחדר אוכל הצוות עובד קשה. תחזוקה טובה , נקיון בחדרים פחות טוב אבל לי נקיון פחות מפריע ..... חנייה יש , טיפול בבעיות בזמן קצר , צוות אדיב , אם מצב זה יישאר בהחלט נחזור. בקשה מהמלון : תשמרו על רמת הבידור בערב כמו עכשיו. יש מינוס גדול מאוד במלון שממש מפריע זה שאין בבריכות של המבוגרים צל. היה פעם לפני שנים ואני לא מבין מה הבעייה לשים סמרטוט ארוך לאורך הבריכה כך שהשמש לא תדפוק בחום הזה בראש. זה מנע מאיתנו להיות רוב הזמן בבריכה רק אחרי השעה 4. הצל גם יעזור שהמים בבריכה לא יהיו חמים מידי שזה גם לא נעים, אבל ממש. זה לא מרענן להיות במים חמים בבריכה וצריך למצוא פתרון. בהרבה בריכות במלונות פרט לבודדים אין צל מעל הבריכה לפחות חלקי , אפילו על חצי בריכה , וזה משהו שלא מובן לי. השמש מאוד מסוכנת ומחממת ויש פתרון קל של קירוי שלא ברור למה לא משתמשים בו. גם האוכל , הברד ובלובי המחירים יקרים מאוד , ארוחת ילדים בבריכה 60 שח ????? בים המלח???? לאורחי המלון!! זה ממש גזל. ברד 20 שח???? על מה, מים וקצת פטל? כדור גלידה קטן בלובי 10 שח , פיצה קטנה 40 שח , טוסט בייגל 40 שח. לא יודע , לי זה לא נשמע סביר בעיקר שלפני שנתיים המחירים היו זולים בהרבה לפחות בבריכה. סה"כ נהננו אבל לא נחזור לכאן בחודשי הקיץ אם לא יהיה צל בבריכה. אפשר לראות בתמונות מעל 40 מעלות ואין בכלל צל.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, דב א
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 14 באוגוסט 2021

אורחים יקרים , תודה לכם על ההערות אשר הועברו למנהלים הרלבנטיים.
בתודה וברכה
מלון דייויד ים המלח.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
11 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון ברמה בנינות.
האוכל טעים מאוד והקינוחים ניפלאים.
האירוח טוב ויש חופשיות שזה חשוב.
החדרים ישנים וצריכים שיפוץ.
עזרה ראשונה אין במלון שחייב שיהיה
ואין איך לטפל כשקורת פציעה במלון
ואותו בנאדם צריך לכאוב את כאב הפציעה.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, hadarfhima2
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 11 באוגוסט 2021

שלום רב
יש עזרה ראשונה במלון ויש גם חובש
ההערות הועברו למנהלים
בברכה.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו פעם נוספת לחופשה במלון דיוד והפעם נהננו הרבה יותר
יותר נקי, יותר מרחב, יותר שירות , יותר הנאה:)
הרגיש שהצוות התאמץ לשדרג את חווית ההנאה
זכינו ליחס מקסים

תודה רבה לצוות על רוחב לב ושירות מקסים ❤️

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Doritassraf
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 באוגוסט 2021

אורחים יקרים.
אנו שמחים שחווייתכם במלון הייתה טובה ומהנה. אנו מודים לכם על המשוב ונשמח לארח אתכם שוב.
בברכה, דורון בן נתן
מנהל האירוח של המלון.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

ראשית ברצוננו להודות לצוות הקבלה על קבלת פנים יפה מאור בליווי חיוכים נעיימים. רוצים לציין את צוות הניקיון בחדרים על המהירות והמקצועיות בשרות ועל חדר נקי ומבריק. תודה לאלון המנכ״ל שדאג לנו בחום ואהבה. כל הכבוד למלון דייויד ים המלח

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, M5648NFsharonn
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 באוגוסט 2021

אורחים יקרים.
אנו שמחים שחווייתכם במלון הייתה טובה ומהנה. אנו מודים לכם על המשוב ונשמח לארח אתכם שוב.
בברכה, דורון בן נתן
מנהל האירוח של המלון.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות