המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Trip.com
StayForLong
Expedia.com
Hotels.com
הצג כל 18 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (4,113)
סנן חוות דעת
4,113 תוצאות
ציון המטיילים
2,494
457
349
337
476
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,494
457
349
337
476
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
123 - 128 מתוך 4,113 חוות דעת
17 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב

איזה חוויה נהדרת הייתה לנו במלון דיוויד ים המלח החל מקבלת פנים חגיגית במיוחד בקבלה קיבל אותנו דן בחביבות ומקצועיות רבה מעל ומעבר אז תודה רבה לך דן החדרים מבריקים התחזוקה מצוינת והאוכל טעים ברמות על אז תודה רבה לכם

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, talp492
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 באוקטובר 2021

אורחים יקרים.
אנו שמחים שחווייתכם במלון הייתה טובה ומהנה. אנו מודים לכם על המשוב ונשמח לארח אתכם שוב.
בברכה,
מנהל יחסי ציבור של המלון.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
17 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו במלון כמה זוגות ונהננו מאוד המלון מזמין מאוד נקי מאוד ומתוחזק טוב מאוד. המופעים במלון מעולים עם זמרים מצוינים. יש לציין את דורון מנהל יחסי ציבור על היחס הטוב והחם שנותן חשק לחזור למלון דייויד כל הזמן. האוכל מצויין וכל הכבוד לדף ולכל העושים בדבר. תודה רבה לכם מכל הלב.

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Oshratdgh65
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 באוקטובר 2021

אורחים יקרים.
אנו שמחים שחווייתכם במלון הייתה טובה ומהנה. אנו מודים לכם על המשוב ונשמח לארח אתכם שוב.
בברכה,
מנהל יחסי ציבור של המלון.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
16 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד


התארחתי במלון עם בת זוגתי בתאריך ה- 21-22/9/21.

יש לציין שמאוד התאכזבנו מהאירוח למרות שלא ציפינו ליותר מידיי לפי הביקורות על המלון.

הגענו למלון ב- 21/9/21 בשעה 15:00, לאחר נסיעה ארוכה. רצינו בסך הכל לקבל את החדר וללכת לים. התור בצ׳ק אין היה כל כך ארוך לכן ויתרנו והלכנו לים ללא מגבות ואפשרות להחליף בגדים. לאחר שחזרנו מהים הגענו לחדר. ( למרות שעדיין היה תור של 15 דקות בקבלה)  החדר היה כה מלוכלך. לא ניקו את החלונות של המקלחת, בסדינים היו חורים, לא ניקו את המרפסת - היא הייתה מלאה בנמלים, על החלון יציאה למרפסת היו טביעות של כפות ידיים. התקשרנו לשירות חדרים לטפל לפחות בנמלים ובסדינים. בנוסף בקשנו עוד 2 מגבות. לאחר שעה לערך סידרנו את הסדינים וניקו חלקית את המרפסת אך המגבות לא הגיעו. התקשרנו שוב, המוקדנית טענה שמשהו התפספס והמגבות יגיעו. היינו כבר מיואשים, המגבות לא הגיעו. התקשרנו פעם נוספת בערב לשירות חדרים ויצאנו מהמלון. כשחזרנו סוף סוף המגבות היינו. מזכיר שבקשנו את המגבות כשנכנסנו לחדר.

בארוחת בוקר היה מאוד מלוכלך למרות שזו תקופה שצריך לשמור יתר על המידה, אך כבר לא ציפינו שיהיה נקי לאחר כל מה שחווינו.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Aviv A
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 14 בדצמבר 2021
תרגום של Google

Dear guests, thank you.
We have received your comment and it has been forwarded to the management. Best Regards.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
16 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב

ברצוני לשבח את מלון דייויד ים המלח כהמלון הטוב ביותר בים המלח עם רמת שירות גבוהה באחזקה ,ובניקיון ברצוני לשבח את חנה מהקבלה על שירות מדהים ואת חגית שנתנה לי מענה מהיר ושלחה לי מגבות מהר לחדר יש לציין את האוכל במלון שהוא מצויין וטעים להפליא הלובי גדול ומפואר ויש בו הופעות נהדרות אז תודה רבה לכולם ונשמח להגיע שוב ושוב
ברכות טובות לכל העובדים במלון

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
תודה, 369ronib
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 באוקטובר 2021

אורחים יקרים.
אנו שמחים שחווייתכם במלון הייתה טובה ומהנה. אנו מודים לכם על המשוב ונשמח לארח אתכם שוב.
בברכה,
מנהל יחסי ציבור של המלון.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
15 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגעתי עם בת זוגי לסופ'ש ירח דבש כי העדפנו לנפוש בארץ עם כל מה שקורה בנושא הנגיף .

המלון נראה יוקרתי מפואר מבחוץ ובכניסה אליו וכאן זה נגמר !
קיבלנו חדר מלוכלך רצפה דביקה וכתמי חלודה על הריצוף , שערות במיטה ובשידות , כתמים על הסידינים , פרורי אוכל מתחת למיטה .
ידיות מגירות דלפק הטלוויזיה מזוהמות מחלודה !
לכלוך במרפסת וכתמי קפה על השולחן ועוד ועוד .
הריהוט בחדר מפורק וישןןןןןן תחזוקת החדר מתחת לכל ביקורת .
לאחר שפנינו למנהל תורן הועברנו לחדר חלופי ונדהמתי לראות מגבות עם כתמים גדולים מעניין איך העובד לא ראה אותם !! .

בס"ה רצינו חדר נקי והסברתי זאת בקבלה ולמנהל תורן .
ניסינו לשכוח וירדנו לבריכה שגם שברמה ירודה ( כל הקרקעית מלאה עובש וירקת ! מעניין אם יש חומרי חיטוי ) ועל מיטות השיזוף לא הייתי רוצה לשבת ! ולבסוף הלכנו לחוף הים שכן נראה טוב ונקי כנראה שהחוף לא מתוחזק על ידי המלון .

לאחר בילוי של שעה חזרנו רעבים ואז התחיל סיוט הזמנת אוכל לחדר , שירות פשוט שלא קיים במלון זה , נסינו במשך 30 ד'ק לצור קשר אך זה לא הצליח לנו !
לכן יצאנו לאכול בחוץ וכן נהנינו .
ארוחת הבוקר דלילה והמונית .
לאחר כל רצף הכשלנות הללו לא רציתי שינקו את החדר רצינו רק מגבות שהגיעו באיחור רב העובד דפק פעם אחת וישר נכנס לחדר למרות שהייתה מנורה אדומה ( נא לא להפריע ) וצעקתי לא לכנס אך לא נענה !!!

שרציתי להעלות את הערותי בפני גורם מטעם המלון זה היה מאוד קשה כי כל מלון הזה נשען על אדם אחד בשם דורון שהוא אדם נחמד ומנסה לסייע אבל לא באתי לחפש פינוק של ארוחת ערב או איזה יום כיף , רציתי תמורה לכסף ששילמתי אך ורק .

כנראה היה עדיף להגיע עם אוהל ולחסוך את כל הסיוט הזה .

פשוט הזוי לקבל שירות שכזה ממלון שמחשיב את עצמו כמלון מפואר !!!

חברים זו ביקורת בונה המבנה במיקום טוב שטח ענק בריכות גדולות אך משהו לא עובד כאן משהו מוזנח מאוד מזה הרבה זמן.

בתור מלונאי בעל וותק מעל 10 שנים בחינם ללאא ממלליץץ לשהות במלון זה !

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, ayoubn573
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 14 בדצמבר 2021
תרגום של Google

Dear guests, thank you.
We have received your comment and it has been forwarded to the management. Best Regards.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות