המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
אנשים צופים במלון זה
Priceline
‏219 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-09.12.21
Expedia.com
‏204 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-10.12.21
Lol.travel
‏167 $
+ ‏64 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
Booking.com‏219 $
eDreams‏219 $
Trip.com‏185 $
הצג כל 17 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (4,103)
סנן חוות דעת
4,104 תוצאות
ציון המטיילים
2,489
457
349
334
475
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,489
457
349
334
475
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
112 - 117 מתוך 4,104 חוות דעת
17 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב

היינו במלון שבוע שעבר והיה פשוט מדהים הספא חלומי והטיפולים מקצועיים מאוד תודה ליוליה מנהלת הספא הגדול ביותר בארץ החדרים ממש נקיים ומתוחזקים היטב האוכל במלון מעולה וטעים מאוד ברצוני לכתוב תודה לאלון מנכל המלון ודורון מנהל יחסי ציבור

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, H7046UHdanas
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 באוקטובר 2021

אורחים יקרים.
אנו שמחים שחווייתכם במלון הייתה טובה ומהנה. אנו מודים לכם על המשוב ונשמח לארח אתכם שוב.
בברכה,
מנהל יחסי ציבור של המלון.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
17 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב

אני רוצה להמליץ על המלון דייויד ים המלח כמלון הכי טוב בארץ ללא עוררין ובלי ספק המלון הכי מפנק בארץ מציע מרחבים גדולים אוכל ברמות על האוכל טעים מאוד והצוות נהדר תודה רבה לכולם ובמיוחד לדורון המנהל יחסי ציבור

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, shauo
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 באוקטובר 2021

אורחים יקרים.
אנו שמחים שחווייתכם במלון הייתה טובה ומהנה. אנו מודים לכם על המשוב ונשמח לארח אתכם שוב.
בברכה,
מנהל יחסי ציבור של המלון.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
17 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב

איזה חוויה נהדרת הייתה לנו במלון דיוויד ים המלח החל מקבלת פנים חגיגית במיוחד בקבלה קיבל אותנו דן בחביבות ומקצועיות רבה מעל ומעבר אז תודה רבה לך דן החדרים מבריקים התחזוקה מצוינת והאוכל טעים ברמות על אז תודה רבה לכם

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, talp492
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 באוקטובר 2021

אורחים יקרים.
אנו שמחים שחווייתכם במלון הייתה טובה ומהנה. אנו מודים לכם על המשוב ונשמח לארח אתכם שוב.
בברכה,
מנהל יחסי ציבור של המלון.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
17 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו במלון כמה זוגות ונהננו מאוד המלון מזמין מאוד נקי מאוד ומתוחזק טוב מאוד. המופעים במלון מעולים עם זמרים מצוינים. יש לציין את דורון מנהל יחסי ציבור על היחס הטוב והחם שנותן חשק לחזור למלון דייויד כל הזמן. האוכל מצויין וכל הכבוד לדף ולכל העושים בדבר. תודה רבה לכם מכל הלב.

תאריך השהייה: אוקטובר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Oshratdgh65
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grandcourt Hotels, General Manager בנכס דיוויד ים המלח ריזורט וספא, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 באוקטובר 2021

אורחים יקרים.
אנו שמחים שחווייתכם במלון הייתה טובה ומהנה. אנו מודים לכם על המשוב ונשמח לארח אתכם שוב.
בברכה,
מנהל יחסי ציבור של המלון.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
16 באוקטובר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד


התארחתי במלון עם בת זוגתי בתאריך ה- 21-22/9/21.

יש לציין שמאוד התאכזבנו מהאירוח למרות שלא ציפינו ליותר מידיי לפי הביקורות על המלון.

הגענו למלון ב- 21/9/21 בשעה 15:00, לאחר נסיעה ארוכה. רצינו בסך הכל לקבל את החדר וללכת לים. התור בצ׳ק אין היה כל כך ארוך לכן ויתרנו והלכנו לים ללא מגבות ואפשרות להחליף בגדים. לאחר שחזרנו מהים הגענו לחדר. ( למרות שעדיין היה תור של 15 דקות בקבלה)  החדר היה כה מלוכלך. לא ניקו את החלונות של המקלחת, בסדינים היו חורים, לא ניקו את המרפסת - היא הייתה מלאה בנמלים, על החלון יציאה למרפסת היו טביעות של כפות ידיים. התקשרנו לשירות חדרים לטפל לפחות בנמלים ובסדינים. בנוסף בקשנו עוד 2 מגבות. לאחר שעה לערך סידרנו את הסדינים וניקו חלקית את המרפסת אך המגבות לא הגיעו. התקשרנו שוב, המוקדנית טענה שמשהו התפספס והמגבות יגיעו. היינו כבר מיואשים, המגבות לא הגיעו. התקשרנו פעם נוספת בערב לשירות חדרים ויצאנו מהמלון. כשחזרנו סוף סוף המגבות היינו. מזכיר שבקשנו את המגבות כשנכנסנו לחדר.

בארוחת בוקר היה מאוד מלוכלך למרות שזו תקופה שצריך לשמור יתר על המידה, אך כבר לא ציפינו שיהיה נקי לאחר כל מה שחווינו.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Aviv A
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות