המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,848)
סנן חוות דעת
1,848 תוצאות
ציון המטיילים
1,028
384
209
117
110
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,028
384
209
117
110
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 1,848 חוות דעת
1 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

חופשה קצרה של 2 לילות. חופשה משפחתית. היינו 5 מבוגרים ו- 2 ילדים (נכדים שלי). גם אני וגם הבת שלי חגגנו יום נשואים. היה מרגיע וכיף לצאת מהשגרה של הקורונה. מלון יפה מאד. צוות מנומס, אוכל מגוון ומעולה, טיפול ושירות יוצאים מן הכלל. זו הפעם הראשונה בשבילי ובשביל משפחתי שמתארחים במלון בים המלח. כמובן נחזור בעתיד.

עצה לגבי חדרים: מהמרפסת רואים את הבריכה ואת חוף ים המלח. מאמינה מכל החדרים יש אותו נוף.
תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • מקום
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, ErrikaB2
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל - ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 בספטמבר 2020

ErrikaB2 היקרה,

מזל טוב לחגיגות יום הנישואין שלך ושל ביתך, תודה שבחרתם לחגוג במלוננו.

שמחתי לקרוא, כי את ובני משפחתך נהניתם במהלך חופשתכם האחרונה במלון ישרוטל ים המלח!
אין ספק כי תגובות כשלכם מחזקות את ידנו ונותנות לנו את התחושה כי מאמצינו אכן נושאים פרי.
אנו נשמח לראותכם גם בעתיד.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

ללא ספק מלון ברמה הכי גבוהה בים המלח, שירות ואוכל מעולה כצפוי מרשת ישרוטל. חדרים משופצים, מרווחים ונקיים. חסר פעילות לילדים בשעות הערב מהצוות בידור ושאר הצגות ופעילויות לילדים. מלון נקי ומסודר. ארוחות בוקר וערב ברמה גבוהה, מגוון והכי חשוב טעים! מומלץ מאד!

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Roey_zaken
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל - ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 31 באוגוסט 2020

Roey_zaken היקר,


מלון 'ישרוטל ים-המלח' היוקרתי והנחשב במלונות ים המלח, הוא אי של שלווה מענגת וטיפולי ספא איכותיים, הנמצא במרחק הליכה מחוף ים-המלח, למרגלות ההרים.
לכל חדרי המלון מרפסת ומרובן נשקף הנוף המרהיב של ים-המלח - אחת האטרקציות התיירותיות הייחודיות בארץ, המושכת מבקרים מכל העולם, הודות לסגולות הרפואיות המיוחסות למלח ולבוץ המופקים ממנו.
מסגולות אלה תוכלו ליהנות גם ב'ספא אספרי' במלון, המציע עשרות טיפולי גוף ויופי מטובי המטפלים.

כייף גדול לקרוא את תגובתך באשר לחופשתך האחרונה במלון ישרוטל ים המלח!
תגובות כשלך מחזקות את ידנו ואנו שמחים לדעת כי מאמצינו נושאי פרי.
מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכל המלון וצוותו.
נשמח לשוב ולארח אותך גם בחופשותיך הבאות בים המלח.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
24 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חוויה משפחתית יוצאת מהכלל שבהחלט החליפה לנו את החופשה המשפחתית בחול.
צוות מדהים ונכון לעזור בכל נושא, הנקיון במלון היה מושלם למרות התפוסה המלאה. הקפדה על התו הסגול וכמובן ההרגשה המשפחתית במלון שהרגשנו כל העת

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, vered c
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל - ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 26 באוגוסט 2020

vered c היקרה,

שמחתי לקרוא, כי את ובני משפחתך נהניתם במהלך חופשתכם האחרונה במלון ישרוטל ים המלח!
אין ספק כי תגובות כשלכם מחזקות את ידנו ונותנות לנו את התחושה כי מאמצינו אכן נושאים פרי.
אנו נשמח לראותכם גם בעתיד.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
14 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו לסופש שתי משפחות במספר חדרים. את החדרים קיבלנו ממש מאוחר. הארוחות היו גרועות במיוחד .בארוחות הערב לא היה קינוח אחד ראוי לאכילה. לא היה מגוון של מאכלים כמו במלונות ישרוטל אחרים שביקרנו בעבר. בארוחות בוקר היו עוגות יבשות.
ילדה חולת צליאק שהיתה צריכה אוכל ללא גלוטן קיבלה מגוון ממש מצומצם ורוב האוכל שהוצע לה היה דוחה וממוחזר. בבריכה המים היו חמים מאוד, פעם ראשונה שניתקלנו בחוויה כזאת בבריכה. מועדון ילדים לא ממש מתפקד, מתאים לגילאי 2-5 בערך.
סך הכל החוויה גרועה, ממש לא הרגשנו שאנחנו במלון של ישרוטל. שילמנו מחיר מאוד גבוה ולא קיבלנו תמורה.
למלון הזה לא נחזור אף פעם. ביזיון !!!!

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, shilaa139
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל - ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 16 באוגוסט 2020

shilaa139 היקרה,

הצטערתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלוננו לא תאמה את ציפיותיך.
כלל הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו והועברו לידיעתם והמשך בחינתם של הנוגעים בדבר.
אציין כי אנו משקיעים משאבים רבים בגיוון והעשרת המזון המוגש לאורחינו וזאת, על מנת להעניק להם חוויה קולינרית מושלמת עם דגש על הגשת מזון בריא, אנין ומהאיכות הטובה ביותר. בעת שמתקבלת פניה לגבי רגישות מסוימת למזון, הנ"ל מטופל באופן אישי ע"י שף המלון ו/או סגניו שנערכים בהתאם על מנת לארח את כלל האורחים במלון לשביעות רצונם.
אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד באחד ממלונות הרשת תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
11 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אז ארזנו את המזוודות ונסענו לסבב מלונות שונים במשך שבוע כל יום מלון אחר (ארוחת טעימות). את הרשימה פותח מלון ישרוטל ים המלח.
מלון ישרוטל ים המלח (קיסר לשעבר) עבר שיפוץ יפה ברוב חלקיו, גם בחדרים וגם בשטחים הציבוריים.
קיבלו אותנו יפה בקבלה וקיבלנו את החדרים יחסית מוקדם הודות לתינוקת שמצורפת אלינו.
החדרים גדולים יחסית (אסור לשכוח שמדובר על אולד סקול), ניכר שעברו ניקיון יסודי בעקבות הקורונה.
ארוחת ערב טובה מאוד וככה גם ארוחת הבוקר.
מה שהוריד את חוויית החופשה היה צוות הקבלה והשירות בכלל, היה לנו יום נישואין שנחגג ולא קיבלנו כלום למרות היותנו חברי מועדון (בקבלה בסוף החופשה שאלו אם קיבלנו משהו כאילו הם מצפים לתשובה של לא וזאת התשובה שקיבלו) התנצלו ואמרו שיבררו מה קרה (לא עוזר לי כל כך..) תיאמנו עם מרכז ההזמנות ארוחה לאדם נוסף שלא מתארח במלון, אישרו לנו, ובמלון התנגדו בכל תוקף לאפשר לאדם להיכנס (בתשלום כמובן) כי זה נוגד הנחיות ומרכז ההזמנות עשו טעות (שוב, לא עוזר לי כל כך..) רק אחרי שהבינו את הסיטואציה שהם טעו, שעה של שיחות טלפון + להגיע למצב של ביטול הארוחה לכלל החדרים שהוזמנו, אישרו לנו להכניס את האורח (תודה באמת).
בקיצור, חוויה טובה, בריכה נעימה, חם, אבל היה חופשה כיפית בסה"כ.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Refael9785
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל - ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 12 באוגוסט 2020

Refael9785 היקר,

שמחתי לקרוא את תגובתך באשר לחופשתך האחרונה במלון ישרוטל ים המלח.
מילותיך החמות והערותיך יועברו לידיעתם של מנכל המלון וצוותו.
נשמח לראותך גם בחופשותיך הבאות.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות