המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
‏428 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-29.09.21
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Booking.com
eDreams
הצג כל 12 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,902)
סנן חוות דעת
1,902 תוצאות
ציון המטיילים
1,057
394
217
121
113
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,057
394
217
121
113
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
4 - 9 מתוך 1,902 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון ישרוטל ים במלח בחודש אוגוסט. זאת הרשת האהובה עלינו כי הם באמת ידועים ברמת שירות גבוה ובכלל ברמה גבוה של הfacility והאוכל
עדיין המלון ברמה גבוה , אחלה אוכל והחדר משופץ אבל המקלחת עדיין לא שופצה וזה ניכר. ברזים שבורים , אין מים חמים והתעלמות מוחלטת מבקשות חוזרות ונישנות לדבר עם מנהל ולהבין איך אפשר להתקלח שאין מים קרים.
בקיצור לצערי גם ישרוטל נפלו בפח השירות ולמרות שהם מתיימרים להיות מספר אחת הפעם לא צלח להם

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, enon h
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל - ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות

enon h היקר,

רשת מלונות ישרוטל עושה כל שלאל ידה על מנת להעניק לאורחיה חופשה מהנה ומפנקת ואני מצרה, כי במקרה זה לא הצלחנו לעמוד בציפיותיך.
כלל הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו והועברו לידיעתם והמשך בחינתם של הנוגעים בדבר.
יובהר, כי הערות מסוג זה, אינן אופייניות לרמת התחזוקה הגבוהה, ולסטנדרטיים אותם רשת מלונות ישרוטל דואגת ומקפידה לשמר במלונותינו.
אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות באמצעות התקן נייד

מלון מצוין
חדר מואב ברמה טובה מאוד
שירות מעולה
ארוחת בוקר מצוינת
ארוחת ערב מצוינת
טרקלין בקומה 8 עם שרות מעולה
אחלה ספא קצת יקר אבל שווה
בוצע טיפול מסאג' טוב מאוד
בוצע טיפול פנים ברמה טובה מאוד
בקיצור ממש נהננו.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Yaron D
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל - ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

Yaron D היקר,

מלון 'ישרוטל ים-המלח' המעוצב, הוא אי של שלווה מענגת וטיפולי ספא איכותיים, הנמצא במרחק הליכה מחוף ים-המלח, למרגלות ההרים.
לכל חדרי המלון מרפסת ומרובן נשקף הנוף המרהיב של ים-המלח.
טרקלין 'מואב', הממוקם בקומה השמינית של מלון ישרוטל ים המלח, הוא טרקלין עסקים לאורחי קומות מואב (7-9) והסוויטות, בו תוכלו ליהנות מחלל שקט, מעוצב ונוח לפגישות או לזמן איכות פרטי.
בטרקלין, המשקיף אל נוף פנורמי של הרי מואב וים המלח, תמצאו מזנון עשיר המתחלף בוקר, צהריים וערב, אשר מגיש לצד המנות הטריות והאיכותיות,
גם שתייה קלה, חמה ואלכוהולית, באופן חופשי וללא הגבלה.

כייף לקרוא, כי חופשתך במלון ישרוטל ים המלח תאמה את ציפיותיך- אנו נשמח לשוב ולראותך גם בעתיד.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

התארחנו במלון ישרוטל ים המלח ממש לפני יומיים. המלון די בסדר. חדר אוכל נורמלי רק בארוחת ערב חשוך מאוד אין מספיק אור בחלל וזה נותן תחושה לא טובה כי יודעים שבחושך לא רואים כלום, נקי או לא נקי... ספא מלוכלך מאוד בכל מקום שיערות גם בבריכה עם מי מלח , וגם במקלחות. היינו 4 ימים במלון אבל לא עשו ניקיון בחדר אפילו פעם אחד בכל התקופה הזאת גם לא פינו זבל. מגבות החליפו פעם 1 ובה זה נגמר הניקיון. ובסוף גילינו שנעלמו לנו משקפי ראיה של בעלי. בפניה למלון לקבלה ולביטוחן של המלון קיבלנו תשובה שלא יכולים לעזור לנו וצריך להגיש תלונה למשטרה ואולי רק אז....
לא טרחו אפילו להתנצל . בקיצור ממש אבל ממש לא ממליצה על המלון ישרוטל ים המלח. תיקחו בחשבון שיש גניבות במלון

עצה לגבי חדרים: חדר עם נוף לים המלח ובריכה
תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
תודה, L1467AL_
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל - ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

L1467AL_ היקרים,

הצטערתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלוננו לא תאמה את ציפיותיך.
הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו והועברו לידיעתם והמשך בחינתם של הנוגעים בדבר.
אנו עושים מאמצים רבים, על מנת להעניק לאורחינו את שירותנו האדיב והמקצועי, על כן הצטערתי לקרוא, באשר לאירוע המתואר בפנייתכם.
חשוב לציין, כי מחלקת הביטחון עושה מאמצים רבים באיתור חפצים ואבדות של אורחי המלון, וכי תהליך זה הנו מורכב ודורש זמן.
כמובן שמיד עם קבלת פנייתכם, נערכו חיפושים מקיפים, הכוללים תחקור העובדים שבאו במגע עם חדרכם, אולם ולצערי, האבדה הנטענת בפנייתכם לא נמצאה.
אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 5 שבועות באמצעות התקן נייד

הגענו למלון והחופשה התחילה ממש לא טוב.. למרות שסוכם על חדר עם דלת מקשרת, גילינו שאין כזה דבר במלון. מאותו הרגע, הצוות עשה הכל כדי לפצות ולגרום לנו להיות מהקונסטלציה שנוצרה. עברנו לחדר טוב יותר, גילינו אוזן קשבת והבנה מצד הצוות הניהולי של המלון ויכולנו לחזור למוד חופשה.
המלון נקי, החדר היה מעולה, , האוכל היה לא רע והבריכות לא היו עמוסות מדי.

כמובן שים המלח מיוחד בפני עצמו.

סה"כ היתה לנו חופשה משפחתית מאד מהנה

עצה לגבי חדרים: לוודא שהחדר תואם את ההזמנה
תאריך השהייה: יוני 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, eladmeetsworld
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל - ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 5 שבועות

eladmeetsworld היקר,

שמחתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלון ישרוטל ים המלח עמדה לשביעות רצונך וכי שירותי המלון תאמו את ציפיותיך.
מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכל המלון וצוותו.
נשמח לראותך גם בחופשותיך הבאות
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

חדרים נקיים, אוכל ברמה גבוהה ושירות מצוין. נהנינו מאוד.

אשתי היא צליאקית, היא טוענת שמזמן היא לא אכלה אוכל כה משובח בבית מלון בארץ.
דאגו לכל בקשה שלה.
הבריכה החיצונית גדולה, נקייה ומרווחת. מומלץ גם לבלות בבריכת המלח שבספא.
נורא שקט ונעים שם.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • מקום
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, Mobile818575
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל - ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 באוגוסט 2021

Mobile818575 היקר,

שמחתי לקרוא כי כלל מלון המלך שלמה ומגוון המזון שהוגש בחדר האוכל המרכזי תאמו את ציפיותיך!
אנו משקיעים משאבים רבים בגיוון והעשרת המזון המוגש לאורחינו וזאת, על מנת להעניק להם חוויה קולינרית מושלמת עם דגש על הגשת מזון בריא, אנין ומהאיכות הטובה ביותר.
שבחייך בנושא הועברו לידיעתו של שף המלון!
נשמח לשוב ולארח אותך גם בעתיד.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות