המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,985)
סנן חוות דעת
1,985 תוצאות
ציון המטיילים
1,151
257
167
148
262
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,151
257
167
148
262
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
2 - 7 מתוך 1,985 חוות דעת
12 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו לסוף שבוע למלון לאונרדב לשבת חתן ונהנו מאוד. היה אחלה חופשה אירוח מצוין ונהנו מאוד מהכול אוכל טוב שרות חדרים מצוין ,יש בריכה,צוות בידור ,המלון נקי מאוד,ממליץ מאוד ,למשפחות אניו המשפחה תודה,תודה, תודה תודה תודה תודה

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Hfds4532
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
nicole babain, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

אורח יקר שלום,
אנו מודים לך על שבחרת לנפוש במלון לאונרדו קלאב ים המלח והקדשת מזמנך לדירוג המלון.
שביעות רצון אורחינו הנה בראש מעניינו.
נשמח לראותך שוב בין אורחינו ולארח ברוח ערכנו "מארחים באהבה".
בברכה,
ניקול
קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגעתי לחגוג יום הולדת במלון ,שירות מצוין ,מלצרים מעולים, אוכל מצוין המלון מאוד נקי ומקפיד על הנחיות הקורונה, אני נהנתי מאוד ,יחס אישי וכציף גדול אני ממליצה מאוד על המלון תודה רהה ונבוא בטוח שוב ,אני נהנתי מאוד

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, vvop9567
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
nicole babain, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

אורח יקר שלום,
אנו מודים לך על שבחרת לנפוש במלון לאונרדו קלאב ים המלח והקדשת מזמנך לדירוג המלון.
שביעות רצון אורחינו הנה בראש מעניינו.
נשמח לראותך שוב בין אורחינו ולארח ברוח ערכנו "מארחים באהבה".
בברכה,
ניקול
קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

נתחיל בכך שקיבלנו חדר רק לקראת 16:30 כאשר אמורים לקבל חדרים גג עד שעה 15:00,התייבשנו בחום בבריכה ובלובי הממוזג עד שקיבלנו חדר, בעצם קיבלנו חדר רק כאשר ניגשתי לקבלה וגם שם היה תור מהסרטים..החדר היה לזוג וממש לא תאם את מספר הנפשות שלנו,מיותר לציין כי החדר היה ממש ישן ומלוכלך,באמבטיה היתה כבר חלודה,מושב האסלה היה ישן ומזוהם,בשביל לקבל אמבטיה לתינוק (עם פקק שמתאים לאמבט),שמיכות נוספות,מגבות נוספות,שקיות תה(כי היתה בחדר רק שקית 1),היה צריך להתעסק בטלפונים לקבלה כל פעם שהבנו שחסר לנו משהו בחדר.חלק מהמגבות היו אפילו עם ריח של איזה בושם של אישה ולא של כביסה!ומזל שהבאתי סדינים ומגבת לתינוקת מהבית.
ביום השני חלק מאיתנו לא הרגיש טוב כנראה מהאוכל שהיה גרוע להפליא.
העובש של תריסי המזגן לא הזכרתי ומרפסת בה אוכל לייבש בגדי ים ובגדים לא היתה..מעבר לחלון היה בטון ובדלי סיגריות..
אז ניסינו להפיק לימונדה מהלימון ובכל זאת להנות כמה שאפשר...אבל לחזור לשם?never again!

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Reuthaim
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
nicole babain, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

רעות שלום,
צר לנו לקרוא כי חופשתך הפעם אינה תאמה את ציפיותך.
צוות המלון עושה את מירב המאמצים על מנת להעניק לאורחיו את החופשה הטובה ביותר.
נשמח לסייע בכל פנייה בזמן אמת.

בברכה,
הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

במילה אחת - זוועה

ובכמה מילים
נתחיל מהנקיון בחדר
קיבלנו חדר אחרי נקיון (כביכול) עם שאריות של האורחים שהיו לפני, מקלחת עם סימנים של מרכך
שיער, סימנים של ידיים על הדלתות במקלחת ובדלת כניסה.
כלללל הרצפה מלאה בשמן שאלוהים יודע מאיפה
הגיע, לא הולכים יחפים בחדר בגלל כמות השמן שם.
קראנו פעמיים למנקה שתעשה ספונגה בחדר כדי
להוריד את השמן.
בפרוזדור לכלוך של ימים, השטיחים מלוכלכים עם כתמים.
שקיות של אשפה בכניסה לחדרים של האורחים שמפנים בעצמם ושמים ליד הדלתות ורק אחרי יום צוות המלון מפנה את הזבל.
זאת פעם ראשונה בחיים שלי שלא ניקו לי את החדר
וגם לכל אורך היום אף בנאדם לא בא ודפק בדלת אם אפשר לנקות, שום דבר, כאילו בשגרה.

מלון הכל כלול ? רחוק מזה.
אולי פנסיון מלא, זה שמביאים ארטיק קרח ושתיה קלה ללא חיוב לא הופך את זה למלון הכל כלול.
טוב שיש במרחק נסיעה את המרכז הקטן שם בהמשך והלכנו לקנות טורטיות לכולם בלא מעט כסף.

ואיך לעזאזל אפשרי להרוס ארוחות בוקר !?
לא הייתי פעם אחת במלון בחיי שארוחת הבוקר
שלו הייתה כל כך מזעזעת, כאילו מה צריך ...
חביתה ? לחם ? קצת דברים טריים, נקיון ...
שום דבר ממה שרשמתי פה לא היה.
נתחיל בעומס, אתה נכנס לחדר אוכל בלי שום
הכוונה או ליווי, יש בחורה שרק בודקת את מספר החדר ואתה נכנס פנימה, אין מקום ? מה זה משנה, תעמוד בצד ותחכה שיקומו, נוצר מצב הזוי שאנשים ללא מקום מטיילים בין שולחנות ושיושבים לך על הראש ושמחכים שתקום.
אין שום ויסות או הכוונה, נכנסת ? שבור את הראש ותחפש מקום גם אם אין.
הדבר שהכי נהניתי בו עם הקפה זה היה לחם עם חמאה. כל השאר ברמה של גועל נפש, חביתה דלה בלי כלום !
לחם קשה כמו אבן ! לא מאותו היום זה בטוח,
במקרה מצאתי 3 לחמניות טריות שהצלחתי לאכול, כל השאר והיו עשרות קשים ולא ראויים למאכל, אתה מוצא את עצמך בורר וממשש לחמניות קשות עד שאתה נתקל באחת רכה יותר, קרואסונים כנ״ל, לא טריים ולא ניתנים לאכילה, יש לי סרטון של כל העניין אבל מתבייש להעלות, הכל אבן.
הלכלוך חוגג שם, כפפות של הצוות שמגיש אוכל מלוכלכות ברמות שעדיף שיגישו עם הידיים.
ארוחת צהריים וערב אותו דבר, יש קצת מבחר אבל
לא טעים בכלל... הרבה מהאוכל לא חם או פושר,
אני לא בררן ושרעב גם יכול לאכול מהרצפה אבל באמת שפה לא יכולתי לאכול, היינו עם ילדים שגם הם היו רעבים כמעט כל הזמן כי האוכל ברמה בסיסית כל כך ומטה וזה מלון ״הכל כלול״.

באמת חוויה של פעם בחיים, קשה לי להאמין שיש
בנאדם בריא ושמעריך את עצמו או את כספו שהיה פה ויחזור בשנית.
מלון 2 כוכבים.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, Shiracohen1305
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
nicole babain, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

שירה שלום,
צר לנו לקרוא כי חופשתך הפעם אינה תאמה את ציפיותך.
צוות המלון עושה את מירב המאמצים על מנת להעניק לאורחיו את החופשה הטובה ביותר.
נשמח לסייע בכל פנייה בזמן אמת.

בברכה,
הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אני כל חודש מגיע למלון המושלם בשירות ,יחס אישי מעולה ,אני נהנה וממליץ לבוא ולחוות מלון שנותן שרות מכל הלב ,הצוות מקסים ושירותי מאוד ,מרגישים שיש הנהלה בשטח ,האוכל טעים מאוד ,החדרים עם נוף לבריכה חולים אחלה

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, BoardingPass604254
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
nicole babain, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

אורח יקר שלום,
אנו מודים לך על שבחרת לנפוש במלון לאונרדו קלאב ים המלח והקדשת מזמנך לדירוג המלון.
שביעות רצון אורחינו הנה בראש מעניינו.
נשמח לראותך שוב בין אורחינו ולארח ברוח ערכנו "מארחים באהבה".
בברכה,
ניקול
קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות