המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
‏346 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-30.09.21
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
Orbitz.com
Expedia.com
‏346 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-30.09.21
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
eDreams
Booking.com
Hotels.com‏346 $
הצג כל 14 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,111)
סנן חוות דעת
2,113 תוצאות
ציון המטיילים
1,234
266
174
156
283
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,234
266
174
156
283
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
16 - 21 מתוך 2,113 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות

1. ביום חמישי 19.08.21 הגענו למלון במטרה להתארח במשך 3 ימים כל המשפחה, אולם השתלשלות העניינים הייתה מתחת לכל ביקורת וזלזול כביר אשר הובילה אותנו לביטול החופשה ולנוס על נפשנו.
2. עם כניסתנו בכניסה המרכזית של בית המלון נגלה לעניינו מראה אשר לא ניתן לתיאור במלים. לכלוך, זוהמה ובלגן מכל עבר. הכורסאות והספות של הלובי לא רק במצב בלאי מתקדם אלא כל השטח האמור היה מלא לכלוך ופסולת ואין מי שאחראי על הניקוי השוטף של האזור. יתרה לכך, כבר בכניסה קיבלו את פנינו עשרות מזוודות ותיקים אשר פוזרו בכל הלובי ומלאו את רוב שטח הקבלה.
3. עם קבלת החדרים, עלינו לקומה 9 וכבר מהמעלית והמסדרון של הקומה חוסר הניקיון ניכר- כוסות פלסטיק ושקיות אוכל במעלית, המראות במעלית והמסדרון נראו כאילו אף פעם לא נוקו, השטח הציבורי במסדרן מזוהם ומלוכלך, השטיח מלא עובש וכתמים – לכלוך כאמור ממוקם בצמוד לדלת החדרים.
4. רמת החדרים ירודה מאוד, מתקני החדרים מיושנים ומקולקלים- מנעול דלת המרפסת שבור, הרצפה של החדר לא נקייה ומלאה שוקולד, הסופה בחדר מלאה בכתמי קטשופ, ארון הבגדים נראה כאילו אף פעם לא ראה שואב אבק ואפילו תגית בגדים של אורחים קודמים חיכתה לנו שם, המיטה רואים שלא נוקתה ולא הוחלפו בה המצעים אלא רק סודרה וגולת הכותרת הייתה האמבטיה החלודה עם השערות.
5. עם פנייתנו לקבלה הופנו למנהל הקבלה בחור בשם איב. מר איב קיבל אותנו בזלזול וחוסר כבוד מוחלט, השפה אשר השתמש בה הייתה שפה בוטה אשר אינה מתאימה לנותן שירות. במענה לבקשתנו לשינוי החדר הוא ענה " צאי לי מהמשרד", " לכי מפה", " אני לא רוצה אותך כאורחת". לאחר התנהגות כזו מחפירה התעקשנו לקבל התנצלות ממר איב, אולם שוב פעם הזלזול וחוסר הכבוד חזר על עצמו ותגובתו הייתה כי הוא לא מוכן להתנצל ואין לו זמן לזה.
6. מתקן אשר מתיימר להיקרא בית מלון אמור לספק לאורחיו שירות מכובד ומכבד וניקיון ומצב תחזוקה ראוי. לצערי, במתקן זה שלא מגיע להיקרא בית מלון נתקלים בהתנהגות מזלזלת וחסרת כבוד מצד נותני השירות ונתקלים במפגע תברואית שחלה חובה על משרד הבריאות לבדוק האם התנאים המינימליים לאירוח בטוח מתקיימים בו.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Hayabbas
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
nicole babain, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות


איה שלום,
צר לנו כי חוויתך במלון לאונרדו קלאב ים המלח אינה תאמה ציפיותייך.
חשוב לנו לציין כי שביעות רצון אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות ולכן הערותייך בנושא השירות הועברו למנהלים הרלוונטים ולמנכל המלון לשם שיפור איכות השירות.
צר לנו כי לא הצלחנו לייצר עבורך את החוויה הטובה ביותר.
בברכה,
ניקול
מנלת מוניטין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות

חופשה 3 חדרים במלון ב 10/08.
קבלת חדרים לא נקיים לא מאובזרים ועם ליקויים. שירות חדרים גרוע. 6 שעות ושלושה טלפונים כדי לקבל מגבות.
והגרוע מכל הוא האוכל ברמה נמוכה מאוד. 4 אנשים ממשפחתנו סבלו מכאבי בטן ושילשולים לאורך כל החופשה.
פנינו למנהלת המלון בזמן החופשה וזו טענה כי הבעיה היא אצלנו בלבד ואף סירבה לתת לנו תיעוד של התלונה. פנינו להנהלת הרשת ועד כה כשבועיים אחרי לא קיבלנו שום התייחסות.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, jovani123
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
nicole babain, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות


גובאני שלום,
צר לנו כי חוויתך במלון לאונרדו קלאב ים המלח אינה תאמה ציפיותייך.
חשוב לנו לציין כי שביעות רצון אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות ולכן הערותייך בנושא החדר והאוכל הועברו למנהלים הרלוונטים לשםשיפור איכות השירות.
צר לנו כי לא הצלחנו לייצר עבורך את החוויה הטובה ביותר.
בברכה,
ניקול
מנהלת מוניטין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

אנחנו מאוד נהנים מהשהות שלנו במלון.
המלון נקי, מפנק בפעילויות בידור , צוות שירותי ואדיב מאוד. יש מזנון עשיר במזון מכל טוב. הספא הכי טוב בכל ים המלח . המלון נמצא על החוף והאווירה כיפית מאוד. אני תמיד אגיע ללאונרדו קלאב בים המלח .

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, shovalyosef
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
nicole babain, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות

שובל יוסף שלום ,
תודה רבה על הבחירה לבלות את חופשתכם במלון לאונרדו קלאב ים המלח.
שמחנו לראות כי הצלחנו לספק לכם חוויית אירוח טובה מאוד.
נשמח לראותכם שוב בין אורחינו בקרוב.
בברכה,
ניקול
מנהלת מוניטין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות באמצעות התקן נייד

מלון מהמם.. מזמין. שירות חדרים מהיר. הכל נפלא קיבלנו אותנו מאוד יפה ניקול מהיחסי ציבור קיבלה אותנו סיפרה לנו על מבצע הלבבות זה סוג של טיפ לאורח מחווה ממש יפה. הכל נקי צוות בידור משמח את הילדים מקפיץ ומסדר

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, motii22211
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
nicole babain, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות

מוטי שלום ,
תודה רבה על הבחירה לבלות את חופשתכם במלון לאונרדו קלאב ים המלח.
שמחנו לראות כי הצלחנו לספק לכם חוויית אירוח טובה מאוד.
נשמח לראותכם שוב בין אורחינו בקרוב.
בברכה,
הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

אנחנו אורחים קבועים במלון הייתה לנו קבלת פנים נהדרת . כל בעיה קטנה נפתרה במהירות ויעילות על ידי ניקול מהקשרי אורחים. אוכל טוב . בריכה גדולה ונעימה חלקה עם הצללה חדרים נקיים מרווחים ומזמינים.
נחזטר שוב ללא ספק

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Roam620394
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
nicole babain, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות

אורחים יקרים שלום ,
תודה רבה על הבחירה לבלות את חופשתכם במלון לאונרדו קלאב ים המלח.
שמחנו לראות כי הצלחנו לספק לכם חוויית אירוח טובה מאוד.
נשמח לראותכם שוב בין אורחינו בקרוב.
בברכה,
הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות