המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
סאני ביץ'
פרסם
דואר נכנס
חיפוש
מלונות בסביבה
חוות דעת (316)
סנן חוות דעת
316 תוצאות
ציון המטיילים
203
48
26
15
24
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
203
48
26
15
24
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
2 - 7 מתוך 316 חוות דעת
9 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אחרי 14 שנה שלא יצאתי מהארץ ובן זוגי 22 שנה החלטנו לטוס לבולגריה והחלטנו על מלון זה.
את האמת ממש נהננו .במיוחד שכולם במלון מדברים עברית בשפה שלנו זה הקל מאוד את השהות במלון ובבולגריה בכלל.צוות העובדים ברובו היה חם ונותן שרות טוב.
בהגיענו לבולגריה עלה מדריך ונתן דף עם טיולים.נרשמנו לטיולים בתשלום כמובן מה שרצינו.המדריכים כולם דוברי עברית רהוטה.יחס חם ואוהב ונדיב.היה תענוג וחוויתי ביותר.האוכל במלון היה טעים רק שלא היה אסטטי כמו בישראל .ישראל זו קולינריה לשמה.היחס ברובו היה ממש טוב.בברכה של המלון יש גלגלי ים אביזרים לברכה מתנפחים אישיים בצורת חיות ובצורות של גלידה.ארטיק.דונטס.לויטן ועוד לשימוש המתרחצים.
המלון ממוקם קרוב לטיילת מרחק הליכה.קרוב ללונה פארק מרחק הליכה.באזור המלון מסתובבות כרכרות שאפשר להשכיר לסיבוב באזור הרגשה כמו בסרטים.החנויות מעבר לכביש ובטיילת יש המון מה לעשות יש גם אטרקציות יפות ונעימות.מסעדות עם תפריט בעברית ודוברי עברית.כל בולגריה דוברי עברית אפילו המוכרים בחנויות הבגדים באסור ועוד שזה גם עשה את החוויה.

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Limorush
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Todorov_Ivan, General Manager בנכס ‪Best Western PLUS Premium Inn‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 באוקטובר 2019
תרגום של Google

Dear Limorush,

It gives us so much pride to receive an and amazing review from you. It is truly encouraging for us to continue all our efforts in giving all our guests the best \products and services that you all deserve.

Thank you very much. Looking forward to welcome you back.

Best regards,
Ivan Todorov
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
14 באוגוסט 2019-חוות דעת נכתבה ב

שהינו במלון 8 ימים 7 לילות, מלון עם צוות מעולה מסביר פנים.
המלצרים ועובדי המלון, תמיד מחייכים ומוכנים לעזור בכל פניה
איוון וחיים, משתדלים לעזור בכל מה שהם יכולים לעזור, המלון
תמיד נקי ומצוחצח, המלון לאחר שיפוץ יסודי חדרים יפים ונעימים.
במלון שתי בריכות לא עמוקות ושתי מגלשות מים שנותנות חוויה
לילדים וגם למבוגרים, במלון יש קאזינו מכונות וכן עמדה להחלפת
כסף (ציינג')
חדר אוכל נקי האוכל טעון קצת שיפור אבל יש מספיק מה לאכול
בקיצור מלון שמתאים למשפחות עם ילדים בסך הכל חוויה טובה
ומהנה ממליץ
כספת בתשלום
תשלום דמי לינה לבה ללילה
המלון גובה דמי פיקדון שמוחזר לאחר הצק' אווט

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, רענן ע
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Todorov_Ivan, General Manager בנכס ‪Best Western PLUS Premium Inn‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 באוגוסט 2019
תרגום של Google

Dear Guest,

We thank you for sharing the details of your stay at Best Western PLUS Premium Inn during your visit in Sunny Beach.
Our Team works hard to ensure that our guests receive the highest level of service available and it is our pleasure to read that the effort went to by the staff to make your stay as comfortable as possible.

Please let us know when you will be returning to Sunny Beach, as we would love to welcome you back.

Warm regards,
Ivan Todorov
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 ביולי 2019-חוות דעת נכתבה ב

נסענו לחופשה בבורגס שלושה זוגות. הנסיעה משדה התעופה בבורגס למלון ארכה שעה ועשרים דקות. שהגענו למלון שממקום במקום מעולה, ממש דקה מהטיילת פגשנו בקבלה באנשים נחמדים שחלקם אף דובר עברית. את החדרים קיבלנו בשעה 14:00. המלון והחדרים יפים מאוד ונקיים. הבעיה היתה עם האוכל.. ארוחת הבוקר והערב לא היו מספקים בלשון המעטה, לא במבחר ולא בטעם. לצערי פגשנו במלון גם בעובדים שהיו אנטיפתים והתנהגו בצורה לא נעימה בכלל. לא ביחס ולא בדיבור. הבריכה קטנה ונעימה. מלון שקט בעיקר למשפחות ולזוגות שרוצים שקט.. לא אחזור לשם שוב.
נקודות זכות- מיקום מעולה, ניקיון, יופי, שקט.
שיפור!- יחס ואוכל.

תאריך השהייה: יולי 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Sima123123
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Todorov_Ivan, General Manager בנכס ‪Best Western PLUS Premium Inn‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 ביולי 2019
תרגום של Google

Dear Sima,

Thank you for your recent stay at Best Western PLUS Premium Inn!

We are happy to know you like our rooms, the hotel and the location.
Our Team works hard to ensure that our guests receive the highest level of service available and it is our pleasure to read that the effort went to by the staff to make your stay as comfortable as possible made your stay so special.

Hope to change your view and be our guest again.

Warm regards
Ivan

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 ביולי 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מצמידים לך צמיד כמו בשואה אתה מסומן.
ברכה נסגרת ב 6 בערב.
ברכה בעומק 60 סמ
אוכל גרוע
לא 4 כוכבים
לא מנקים כמו שצריך
היתרון המיקום והעובדה שמדברים עברית
התייחסות איומה. יכולים להתנפל עליך בכניסה לחדר האוכל למה אין לך צמיד כאשר בכלל לא נתנו לך. ואז אוזקים עליך צמיד שחור שאיתו אתה חייב להתסתובב גם בחוץ וכך כל העולם יודע שאתה תייר והיכן מתאכסן.
המנקה נכנסה לחדר וסיימה ב 5 דקות.
סילקו אותנו מהברכה בשעה 6 . ממש קיפלו עלינו את הכיסאות.
יש מזגן בחדר ויש מים חמים כל הזמן.
החדר חדש אבל ממש פשוט. לא 4 כוכבים.
את האוכל השארנו בצלחת אבל יש מה לאכול בחוץ.
המלון מלא בישראלים רועשים.

תאריך השהייה: יולי 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 121lilih
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Todorov_Ivan, General Manager בנכס ‪Best Western PLUS Premium Inn‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 ביולי 2019
תרגום של Google

Dear Guest,

Thank you for your recent stay at Best Western PLUS Premium Inn!.

We are very happy to know that you like our rooms, location and outstanding services.
I would like to note that, there is a usual practice all guest to get a hotel bank with different colors in Sunny Beach Resort / Bourgas area/ Bulgaria as a destination - the particle band just shown you hotel name an board basis of accommodation.

Our management highly respect all of our guest comments, reviews and recommendation, in same time our buffet open table served international cuisine in order to much the taste of all of our guests.

We do hope to seeing be our guest again.

Warm regards
Ivan Todorov
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
27 באפריל 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חזרנו מחופשה של 6 לילות בבורגס והתארחנו במלון פרימיום.
תחילה חשוב לציין כי חובה עלינו להיות מציאותיים ולהבין שהזמנת ושילמת עבור חופשה במלון 4 כוכבים ולא 5 כוכבים דלקס.מי שמחפש פאר וארוחות גורמה צריך,לדעתי, לחפש מלון אחר.
עבורינו המלון היה מדהים ממספר בחינות:
מיקום מצויין (5 דקות הליכה מתחנה מרכזית והמדרחוב ו 10 דקות מהים).
חדרים מחודשים ומפנקים.(התארחנו בחדר 506 פונה לבריכה).
צוות המלון מאוד אדיב שירותי ומותאם לישראלים (למי שהנושא חשוב עבורו- פקידי הקבלה אפילו דוברי עברית).
מנהל הקבלה - מרטין , דובר עברית רהוטה, איש נחמד סבלני שירותי ומיוחד שיחד עם חיים עוזרו הישראלי ויד ימינו, נותנים מענה לכל דבר ועניין.דמות נוספת ובולטת במלון הוא מיטקו ה בל-בוי.דובר עברית, חייכן שמחפש רק לעזור.
במלון , 2 מגלשות מים פשוטות לילדים וקזינו, כאשר שער המרה הוגן וניתן להחליף כספים 24 שעות ביממה.
חשוב לציין: יש להשאיר פיקדון, לביטחון בלבד ,באמצעות כרטיס אשראי (200 לב = 400₪). כמו כן יש לשלם מס מקומי של 2 לב ליום לאדם (4₪).
החיסרון היחידי שמצאתי (ושאפשר לחיות איתו...) הינו תשלום על שתיה בארוחת ערב.
אין ספק שנחזור שוב לבקר!
תודה ענקית למרטין ולחיים שעשו לנו את החופשה!

תאריך השהייה: אוקטובר 2018
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Doody55
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Todorov_Ivan, General Manager בנכס ‪Best Western PLUS Premium Inn‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 באפריל 2019
תרגום של Google

Thank you Dear Guest!

We are glad to know that you had a lovely stay with us and you like our rooms and design!
Our staff is passionate and caring all the way and that consistency is key to a great stay, thank you for pointing out the excellent job our team is performing.

Please let us know when you will be returning to Sunny Beach, as we would love to welcome you back.

Warmest regards
Ivan Todorov
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות