המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,312)
סנן חוות דעת
1,312 תוצאות
ציון המטיילים
784
211
116
108
93
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
784
211
116
108
93
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
9 - 14 מתוך 1,312 חוות דעת
9 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

המלון שומר על כל החוקים של התו הסגול ויש מתקני חיטוי וחובת לבישת מסכה. יש חנייה חינם לכל השהות בתוך המלון. הגענו זוג בתחילת ספטמבר, כשכבר כל הילדים במסגרות, ולכן היה שקט ובעיקר זוגות. קיבלו אותנו בצורה מדהימה, בן מהקבלה היה מאוד נחמד ועזר בהמון מקרים וגם דאג לפינוק קטן כיוון שחגגנו יום הולדת. מעבר לזה השירות בכל מקום היה טוב מאוד, גם בבריכה וגם מצוות המסאג'יסטים המעולים. המלון ממוקם רבע שעה הליכה למדרחוב (עם עליות וירידות ומומלץ לעשות זאת עם רכב בחום הזה). לצערי המינוסים זה בתחום הניקיון של החדרים שלדעתי לא ניקו מספיק טוב וגם ספק אם החליפו מצעים. וכמובן המחיר היקר, שכן מקבלים תמורה עליו אך עדיין יקר מידי (נוף לים, תוספת תשלום יקרה לארוחת ערב). בתחום האוכל יש מגוון, גם בארוחת בוקר וגם בערב, אך יש מקום לשיפור: לא לייבש יותר מידי את האוכל בחימום, ולתת עוד אופציות (אורז, פתיתים, פסטה, סוגי בשר ודג שונים, סלטים שונים ועוד). לסיכום החופשה הייתה מעולה! השקט, הנוף לים עם השקיעות המדהימות, השירות המדהים, המלון והחדרים שמעוצבים בצורה מהממת, הסיור המעניין במלון, המסאג'ים הכי טובים שעשיתי, והבריכות שהיו כמעט פרטיות מרוב שאין הרבה אנשים. הייתי חוזרת בכיף.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
תודה, Or2635
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
8 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

מלון איכותי , הרגשת מלון בוטיק, מלון בתוך מוזיאון, יצירות האומנות מדהימות נותנות מיימד חדש לאירוח , ההשקעה המדהימה והסיור המאלף אחרי הגברת לילי לשימור מלון זה שזיכה את האדריכל בפרס ישראל , שווה כל השקעה .

עצה לגבי חדרים: לא להתפשר על חדרים - רק מהאגף הישן הפונה לים
תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, gigi45234523
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
7 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הגענו לחגוג 10 שנות נישואים. טרום ההזמנה נתקלתי בלא מעט ביקורות שליליות, אבל איכשהו בחרתי להתעלם. מה כבר יכול להיות, אמרתי לעצמי, חמישה כוכבים, יש נוף, החדרים נראים נחמדים....

חבל שהגענו.
החדר שקיבלנו נמצא מעל עמדת הש.ג של המתחם ופונה לחלק התפעולי של המלון. לחדר אין מבואה והמיטה נמצאת 60 ס"מ מדלת הכניסה. צמוד לאמבטיה יש חלון גדול חצי שקוף, וניתן לראות מבחוץ את צלליות המתקלח/ים - לא בדיוק שיא הפרטיות.
"המלון מלא, לא נוכל להעביר אתכם חדר, אבל נחשוב איך לפצות אתכם", אמרה נציגת השירות החביבה. אף אחד לא יצר קשר עד היום.

ברחבי המתחם והמלון - סוג של אווירת נכאים. לא מתאים לזוגות ולא מתאים לילדים.
למי כן מתאים? לא יודע.

רמת השירות - נמוכה עד לא קיימת. צוות עובדים עייף, לא נמרץ ולא חייכן.

יום שישי, 12:00, צ'ק אאוט - 20 דקות בתור צפוף של 10 אנשים רק כדי למסור את מפתחות החדר. הלללללו? יש קורונה. מחכה בסבלנות רק כדי שסגן מנהל הקבלה יוכל לשאול אותי איך לחייב על שני ארטיקי מגנום בבריכה (18 ש"ח כל אחד), לשאול איך היה, לקבל תשובה שלא היה משהו, ולשרבט על פתק את עיקרי הפידבק שמסרתי. לא שיצא מזה משהו.

בקיצור, היה מבאס, ממש.

עצה לגבי חדרים: אם כבר, חדר במבנה המרכזי.
תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Baryuu
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
5 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון נעים מאד לשהייה, בריכה טובה ואוכל רב ומגוון.
מחיר גבוה אבל שווה.
מומלץ לחופשה ללא ילדים.
כדאי להשתתף בסיור ההשראה במלון.
בחדרי הדלאקס יש נוף לים מכל חלון.
נקי ומסודר.
חנייה נוחה.
כדאי להזמין שני לילות לפחות כדי לחוות את השהייה בצורה מושלמת.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, ozreut710
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
4 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

קיבלנו לחינה לילה מתנה מחברים, אחרי 3 שנים (צוות המלון וההנהלה היו מאוד גמישים בשל סיבות כאלה ואחרות והסכימו להאריך לנו את השובר) הגיע הרגע המיוחל שכל כך חיכינו לו.
שהגענו היינו מרוגשים, בכל זאת מלון כזה יוקרתי...
שידרגו אותנו לקוטג'ים בקומה העליונה עם נוף מטורף לים.
יצאנו לאכול ארוחת ערב ושחזרנו הדלת כניסה למדרגות שמובילות לחדר שלנו הייתה נעולה (השוהים בחדר למטה נעלו אותה), התקשרתי לקבלה ופשוט לא היה מענה, הלכתי (כמה דקות הליכה) והבחורה שאיישה את הקבלה פשוט שיחקה בנייד אז היא לא יכלה לענות לי.
הסברתי לה את המצב (כמובן כבר בעצבים)... הגענו ליד החדר ורק 5 דקות אחרי שהגענו הגיע כונן האחזקה שלא היה לו מפתח ולא ממש ידע מה לעשות, חיכינו לפחות 20 דקות מחוץ לחדר ששנינו עייפים ורק רוצים להכנס למיטה ולישון.
לכל זה תוסיפו, דלת שירותים שבורה, חורים בווילון ודוש נוזל- לא מה שהייתי מצפה ממלון יוקרה.
הדברים הנ"ל לגמרי הורידו מהחוויה.
חשוב לציין שכל הצוות היה מאוד אדיב- כולם בלי יוצא מן הכלל!
הדבר היחיד הוא שאני עדיין מחכה מהבוקר לשיחת טלפון של מנהל שהובטחה לי ע"י שני אנשי צוות שונים שתקרה היום...

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Tslil1610
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות