המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Booking.com
‏150 $
+ ‏25 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-06.08.21
Hotels.com
Agoda.com
‏315 $
‏130 $
+ ‏20 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
Expedia.com‏151 $
Official Site‏191 $
getaroom.com‏315 $
הצג כל 17 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,184)
סנן חוות דעת
3,184 תוצאות
ציון המטיילים
1,055
872
546
367
344
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,055
872
546
367
344
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
152 - 157 מתוך 3,184 חוות דעת
6 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

היי
שהיינו במלון 5 לילות באוגוסט בסוויטת הגן.
החדר גדול ומרווח אך עם טלביזיות מאוד מיושנות
שחשבתי שכבר עבר זמנם מין העולם.
החדר שקיבלנו לא היה נקי סידרו את המיטות אך משום מה לא מנקים את הריצפה גם שקראנו להם לנקות הניקוי שלהם מסתכם הלטאטא ולהעביר סמרטוט לא נראה לי שבאמת שטפו את החדר הזה פעם.
לא מקבלים מיטה לתינוק ועלות מיטה לתינוק היא חמש וחצי יורו ליום.
האוכל בחדר אוכל אינו לטעם הישראלי ואין מה לאכול בו למי שלא אוכל חזיר למעט סלטים ציפס וגבינות.ארוחת הבוקר סבירה ומוגשת מאוד בצמצום צריך לחכות הרבה זמן כדי שימלאו את מה שנגמר וגם אותו ממלאים ה
בצמצום.יש חדר אוכל נוסף שבו ניתן לאכול בתוספת של חמש יורו לאדם ושם יכינו לך חביתה במקום עם המון שמן.
מיץ סחוט אין בארוחה.
השירות במסעדה של הבריכה גרוע מחפשים חצי שעה את המלצרית וגם שהיא מגיע היא אומרת שתיכף תחזור ולא חוזרת .הם לא מפנים את השולחנות ולא מנקים אותם בסוף נכנסנו לאכול במסעדה בפנים וגם שם לוקח לאוכל המון זמן להגיע גם שהתלונתי בפני המנהל כלום לא עזר.
העובדים נחמדים אבל לא נראה שהמלון מנוהל כמו שצריך והתחושה היא שתמיד חסר להם גרוש לשקל.
קראתי את הביקורות טרם נסיעתי ומאוד חששתי להגיע וכל שאר המלונות היו מלאים והסוכן אמר שבסוויטות זה לא כך וקראתי את התגובות הבנאליות דל מנהלת יחסי הציבור של המלון שכדאי שבמקום שתגיב במייל או בפוסט שתיסתובב בין האורחים ושתשמע אותם.לצערי זה לא כך ואתה לא מרגיש שיש תמורה בעד הכסף שאתה משלם .
70 אחוז מאורחי המלון הם ישראלים וזה מלון הבית דל השטיח המעופף חבל שהם לא עושים מאמצים כדי להתאימו לקהל הישראלי שמוציא לא מעט כסף בביקורו במלון .עם כל האקסטרות שמשלמים פה אפשר לקחת מלון הכל כלול דלוקס
חבל שאתם לא משקיעים מאמץ בלארח מכל הלב מכיוון שברגע שטורקיה תחזור להיות רלוונטית עבור הקהל הישראלי לא יהיה לכם מה להציע לו.
בקיצור אין תמורה לכסף ורצוי ללכת למקום אחר.!!

תאריך השהייה: אוגוסט 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
5  תודה, mula1975
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Public Relations Manager בנכס Rodos Palace, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בדצמבר 2016
תרגום של Google

Dear Mula1975,

I am sorry to say, but I am not really able to answer your review as the translation does not really help me to comprehend your comments and suggestions.

Should you wish, please feel free to contact me at km@rph.gr at anytime.

With kindest regards,

Katerina Manoussaki
On behalf of Rodos Palace Team
km@rph.gr
Rodos Palace Hotel

Thank you for your preference!

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
3 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב

מלון טוב מאוד, לצערי האוכל במלון ברמה ירודה מאוד, האומנם בילנו שם באפריל וזה עדיין לא ממש העונה (לבריכה וים) אבל היה מאוד כיף לטייל עם הילדים, לעשות קניות (לילדים) ואטרקציות נוספות. לצערי דבר נוסף שמוריד את רמת המלון או יותר נכון החוויה זה הישראלים שהיו איתנו במלון באותו התקופה, זה פעם ראשונה שאני טס ליעדים ומלונות שמגיעים אליהם ישראלים רבים ולצערי נתקלתי בילדים שמתנהגים בברבריות, בין אם זה בשעה 21:30 בלילה שאני מנסה להשכיב את הילדים שלי לשון, חדר מתחתנו מתחילים לצלצל בפעמון של החדר בין 20-25 דקות בלי הפסקה בכל ערב, ובין אם זה ישראלים שמחפשים לשדרג את עצמם חינם, אני שילמתי בעבור שידרוג חדר ואני שומע מאחורי ישראלים מחכים בתור לדלפק ומדברים אחד עם השני ששידרגו אותם חינם כי התלוננו בפעם הקודמת, ואיך שמגיע התור שלהם אני שומע אותם "I can speak with the manager", תפסיקו עם ההתנהגות הזו, זה מגעיל. תוציאו עוד 800 שקל מהכיס ותשלמו.

שורה תחתונה: מלון טוב, אוכל פחות, אווירה תלויה בהתנהגות של התיירים באותו התקופה.

עצה לגבי חדרים: זה יותר לישראלים, בבקשה תתחשבו באורחים האחרים במלון.
תאריך השהייה: אפריל 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
תודה, 393zivt
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Public Relations Manager בנכס Rodos Palace, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בדצמבר 2016
תרגום של Google

Dear Ziv T,

Thank you so much for taking the time to review your stay with us. I was happy to read that you overall enjoyed your stay with us and I really regret that behavior of other guests negatively impact your stay.

I do appreciate for bringing to my personal attention all your suggestions and real thoughts and I would like to assure you that we are working very diligently to further improvement.

I do hope to have the honor of welcoming you very soon again in Rodos and at our Rodos Palace Hotel and offer you this time a fully enjoyable and memorable experience.

With our sincere regards,

Katerina Manoussaki
On behalf of Rodos Palace Team
km@rph.gr
Rodos Palace Hotel

Thank you for your preference!

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
31 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

חדרים ישנים ומעופשים , ריח של עובש בחדר .
מזגנים לא תקינים , בנוסף הפסקות חשמל תכופות , אשר גורמות לאורחים להתקע במעלית .
ברזים באמבטיה לא תקינים , ביוב שעולה מהרצפה בזמן המקלחת . שרות נקיון גרוע , אני קיבלתי חדר עם בדלי סיגריות מתחת למיטה . מגרות שבורות , טלוויזיה קטנה של פעם שעומדת על אצטבה רעועה.
מיטת ברזל זוגית נוספת עם מזרן דקיק , אשר גרמה לבת הקטנה שלי לפציעה בראש.
אדישות ושרות גרוע מצד הקבלה , עקב הביקוש הגבוה והשיווק האינטנסיבי של המלון ( השתן עלה להם לראש) .
חדרים ברמה של אכסניה זולה.
לא מומלץ !!!! ראו הוזהרתם!!!!!!

תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, ravidmeat
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Public Relations Manager בנכס Rodos Palace, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בדצמבר 2016
תרגום של Google

Dear Ravidmeat,

Thank you for taking the time to review your recent stay with us.

First of all I would like to say that I feel disappointed that you had to leave our Hotel with such an unpleasant impression and I would like to assure you that this was not in any case to our intentions.

I am indeed too sad that, independently of the style of the hotel that was not to your liking from our part, we did not perform the way we would like upon your stay with us and I am even more concerned for not been given the opportunity to be informed about your dissatisfaction while you were still in our Hotel, in order to be able to improve your impressions during your stay with us.

If you like, please feel free to contact me at km@rph.gr so we can speak further about all the above mentioned issues.

With sincere regards and regrets,

Katerina Manoussaki
On behalf of Rodos Palace Team
km@rph.gr
Rodos Palace Hotel

Thank you for your preference!

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

המלון ממוקם בחוף המערבי של האי במרחק 5 דק' נסיעה במונית מהעיר העתיקה והעיר החדשה.
חדרי המלון שופצו בתחילת שנות ה-2000 והעיצוב מאוד לא עדכני. השטיח מריח והמגירות חורקות, מומלץ להשאיר את דלת המרפסת פתוחה לאוורור.
הצוות אדיב וחייכני ברמה שלא ראיתי זמן רב. יתרון זה העלה את הדירוג שנתתי למלון.
הים גלי מאוד בגלל רוחות מערביות, אין ספורט ימי למשפחות.
המקום נחשב גן עדן לגולשי רוח, ניתן לשכור במקום גלשני רוח.
יש במקום מכולת נוחה וזולה.
יש בסביבה מספר מסעדות במחים סבירים, עם זאת ממליץ להתארח על בסיס חצי פנסיון.
למרות שהתארחו במלון גם אורחים ממדינות זרות, התחושה הייתה שרב האורחים ישראלים.
העובדה שהמלון היה בתפוסה מלאה מביאה אותי למסקנה שמדובר בבחירה טובה בהשוואה למתחרים.

עצה לגבי חדרים: בגלל רוחות חזקות מאוד מצד הים, אני ממליץ על חדרים הפונים לבריכה
תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
3  תודה, מוריס א
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Public Relations Manager בנכס Rodos Palace, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 באוגוסט 2016
תרגום של Google

Dear Esteemed Guest,

Many thanks for taking the time and writing your feedback about your recent stay with us.

I am so happy to read that you enjoyed all aspects of our hospitality and appreciated the services provided by our team members.

Regarding your valuable comments about the rooms, we would like to inform you that this winter we will be implementing several of improvement works, rectifying all the issues you have mentioned.

On behalf of our entire team, we would like to let you know how grateful we are that you have chosen us for your summer vacation and we all hope to have the chance to welcome you soon again in our Hotel.

With sunny regards from Rodos,

Katerina Manoussaki
On behalf of Rodos Palace Team
km@rph.gr
Rodos Palace Hotel

Thank you for your preference!

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
28 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

פחות מומלץ. חדר אוכל סבבה. שירות בקבלה לא משהו. יש חדרים ישנים וחדרים חדשים. הישנים מגעילים. אם כבר באים למלון הזה. אז לבחור מהחדרים החדשים. בריכה יש מקורה ובריכה חיצונית מגניבה. אינטרנט אלחוטי רק בלובי.

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 972mikia
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Public Relations Manager בנכס Rodos Palace, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בדצמבר 2016
תרגום של Google

Dear Miki A,

Thank you so much for taking the time to post your review.

As I would like to discuss more thoroughly your comments and as translating is not helping to fully understand your true thoughts about your stay, please feel free to contact me personally at km@rph.gr.

Looking forward to hearing from you,

With my sincere regards,

Katerina Manoussaki
On behalf of Rodos Palace Team
km@rph.gr
Rodos Palace Hotel

Thank you for your preference!

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות