המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
העיר רודוס
פרסם
דואר נכנס
חיפוש
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,992)
סנן חוות דעת
2,992 תוצאות
ציון המטיילים
957
836
533
352
314
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
957
836
533
352
314
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
3 - 8 מתוך 2,992 חוות דעת
12 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

החלק הישן של המלון ממש מגעיל לא להתקרב לפה!ביקשנו כזוג חדר עם מיטה זוגית לא בקשה מוגזמת קיבלנו מיטת יחיד , והתשובה שלהם שאין מה לעשות ונסתדר עם מה שיש מדברים בזלזול ובלעג ולא מתייחסים בכלל יחס לא נעים חדר מלוכלך וישן מאוד

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Sapir14567
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων בנכס Rodos Palace, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 5 שבועות
תרגום של Google

Dear Mr Sapir14567,

Thank you for your feedback.

We are certainly not happy for not meeting your expectations. Our hotel has been recently
implemented renovations to many of our rooms. Furthermore, we offer more than 20
different types of rooms in order to be flexible according to our guests’ needs. We wish you
had notified us your issues prior your departure, as we would have had the chance to assist
you in the most efficient way.

You are kindly requested to contact us, as we would like more information regarding your
comments.

With regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בניגוד לחוות דעת שקראתי לפני, המלון היה טוב מאד. לא מפואר אבל בהחלט עונה על הציפיות, במיוחד למשפחות. לקחנו חדר משפחה שהיה משופץ, עם נוף לים ובבניין קטן נפרד מהבניין המרכזי. מומלץ להוסיף לחדר גם שירות v.i.p. שאין ספק שמשדרג.
הצוות היה שירותי ונחמד ונענה לבקשותינו. ארוחת הבוקר מגוונת וכל אחד יכול למצוא מה לאכול. את שאר הארוחות אכלנו בחוץ או במסעדות המלון. מבחינת הילדודס, שלנו בני שנתיים, יש מועדון ילדים עם מלא משחקים, בריכות פעוטות עם מגלשה ומזרקות, כסאות אוכל לפעוטות, תפריט ילדים ועוד. בקיצור, לנו היתה חוויה טובה!

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, AdiA1275
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων בנכס Rodos Palace, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 בספטמבר 2019
תרגום של Google


Dear Mr AdiA1275,

Thank you for having chosen Rodos Palace Hotel as your family holiday retreat.

We were thrilled to read that you appreciated the breathtaking view, our amazing location and the comforts our redesigned rooms offer. Our staff’s main and only purpose is to meet and exceed our guests expectations. It is a pleasure and an incentive to continue our good work when our attentive service is kindly acknowledged and we are thankful for that.

Looking forward to welcoming you all soon, offering you the chance of yet another amazing experience!

Best regards,

Katerina Manousaki
Public Relations Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
31 באוגוסט 2019-חוות דעת נכתבה ב

נתחיל בזה שנהננו....נכון שהמזגנים לא משהו אבל זה ברוב המלונות באירופה...לא ציפיתי למשהו אחר . מלון יפה ארוחות בסהכ טובות ומגוונות הצוות היה נחמד המיקום של המלון פצצה מרחק הליכה 3 דקות מחוף הים ויש מלא חנייות וגם חברת השכרת רכב אופנועים וקטנועים ממש בקרבת המלון. העיר העתיקה והחדשה במרחק 10-15 דקות נסיעה
הורדתי ציון בגלל חדר הכשר שהוא אמנם ישן אך יש בו ציוד טוב אבל הוא נפתח ב 9.00 בבוקר! וגם עולה 5 יורו. חדר כשר לא יכול להפתח בשעה כזו בטח לא אם ארוחת בוקר מסתיימת בעשר בבוקר חדרים מקומה 7 ומעלה הם חדרים משודרגים ויפים יותר וכמובן גם עולים יותר - כ50 יורו יותר ללילה
שימו לב שבחדר יש ערכת קפה - זה לא בחינם! 5 יורו לכוס קפה...עדיף להביא מהבית:) או לשתות קפה בחוץ

עצה לגבי חדרים: חדרים מקומה 7 ומעלה הם חדרים משודרגים ויפים יותר וכמובן גם עולים יותר - כ50 יורו יותר ללילה
תאריך השהייה: אוגוסט 2019
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
תודה, einat n
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων בנכס Rodos Palace, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 בספטמבר 2019
תרגום של Google

Dear Mr Einat N,

Thank you for your time to share your feedback,

We are happy that we met your expectations and that you enjoyed all aspects of your stay with us, from the comforts of our rooms, to your breakfast and the great service you have received.

On behalf of all our team members, we will be more than happy to welcome again!

With our best wishes from Rodos,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
18 באוגוסט 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

5 כוכבים-שלושה נפלו
מיטות נוראיות ומופרדות,
מעליות איטיות ולא עומדות בעומס-היינו צריכים לעלות 6 קומות ברגל כל פעם (היו אנשים מקומות הרבה יותר גבוהות שהשתמשו רק במדרגות)
מגבות לא מוחלפות
בארוחת ערב אין שתיה-מי שרוצה צריך לשלם כמובן (אפילו על מים)
בחדרים קפה מסכן עולה 2 יורו לשקית קפה בודדה

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, sapir_frid
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων בנכס Rodos Palace, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 20 באוגוסט 2019
תרגום של Google

Dear Mr/Mrs sapir_frid,

Thank you for taking the time to share your comments on TripAdvisor further to your recent stay with us.

Allow us to express our disappointment that there were certain aspects in our Hotel that were not up to your liking. Having read your initial thoughts about our hotel, we cannot apologize enough for not being able to meet and exceed your expectations, and we would like to add that it was not in our intention to make you leave our hotel with such an unpleasant impression.

The level of service you have experienced during your stay, is quite surprising for us and is in any way reflective of our standards as all our team members daily strive to provide every effort in order to satisfy all our guests’ needs.

Furthermore to your comments, we would like to inform you that our hotel has 5 elevators. Of course there might be, as in all hotels all over the world, a small discomfort situation in rush hours.

In any way we hope to have the opportunity to welcome you once more in our Hotel with our utmost attentive care and services.

With kind regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
14 באוגוסט 2019-חוות דעת נכתבה ב

לעומת כל התגובות השליליות כאן החוויה שלנו הייתה ממש טובה.
הגענו בבוקר של יום שבת וקיבלנו חדרים בשעה 2 (זאת השעה שניתן לקבל בה חדרים)
קיבלנו חדר בקומות הנמוכות ,אנשים טוענים שהחדרים באגף הנמוך והישן הם גרועים אבל לנו היה חדר בקומה השלישית פונה לבריכה והוא היה ממש סבבה.חדר אוכל גדול ומגוון,שירות אדיב וזמין ,בריכה גדולה ונקייה ובכללי המלון מאוד מטופח ומרשים.
נמצא בקרבה לרצועת חוף ארוכה ומרהיבה.
לא ניתן להגיע למרכז ברגל ,יש בקרבת המלון אוטובוס שתוך 10 דקות יקח אתכם למרכז (יורדים בתחנה אחרונה) אך לפעמים האוטובוסים מאוד מלאים ומגיעים בתדירות נמוכה ,מונית תעלה באזור ה7 יורו.
לדברים הטיפה פחות טובים: מבקשים תוספת תשלום על להזמין עוד מגבות לחדר (אפילו אם מדובר באחת או שתיים) , על להשתמש בערכת הקפה בחדר ועל מים בארוחת הערב.
בנוסף המלון מאוד הומה אדם הרבה משפחות,ישראלים לנו זה לא ממש הפריע אבל מי שמחפש שקט פחות הכתובת בשבילו (;

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
2  תודה, Shirabaru
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων בנכס Rodos Palace, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 באוגוסט 2019
תרגום של Google

Dear Mr/Mrs Shirabaru,

Thank you!

We are very happy to read your review. It seems that you had a fantastic time during your vacation at our Rodos Palace!

We are delighted to read that you enjoyed so much our hospitality as well as our services and new facilities. Thank you once again for the detailed description, which we believe will be highly appreciated by our future guests.

Awaiting to welcome you again, giving us the opportunity to make also your next stay with us an unforgettable one.

With kind regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות