המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Booking.com
‏120 $
+ ‏21 $ מיסים ועמלות
View deal
Hotels.com
‏120 $
+ ‏21 $ מיסים ועמלות
View deal
FindHotel
‏120 $
‏104 $
+ ‏15 $ מיסים ועמלות
View deal
חסוך ‏16 $
Expedia.com‏120 $
Priceline‏120 $
Travelocity‏120 $
הצג כל 14 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,140)
סנן חוות דעת
3,140 תוצאות
ציון המטיילים
1,031
869
543
363
334
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,031
869
543
363
334
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 3,140 חוות דעת
21 באוקטובר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

נסענו כמה חברים למלון והיה פשוט מדהים,
המלון מטופח ומזמין מאוד, צוות העובדים מעולה
האוכל גם הוא סבבה
ובחוויה הכוללת האווירה מעולה במלון
הכל נקי וחדש מהבריכה ועד החוף
החדר שלקחנו היה עם נוף לים והמיקום של המלון איפשר חוויה מעולה
ממליץ מאוד

תאריך השהייה: אוקטובר 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, _W432CK
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
23 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חדרים בקומות המשופצות יפים ונוחים . מיקום המלון טוב מאוד והנוף לים - נפלא
השרות במלון פשוט לא לעניין
ההמתנה לקבלת חדרים ולכניסה לחדר האוכל נותנת הרגשה שהמלון לא ערוך לטפל בארוח בצורה סבירה ואינה מכבדת את אורחי המקום
האוכל במקום פשוט לא טעים עד כדי ויתור עליו ומציאת אלטרנטיבה בחוץ.
לסיכום - לא מספיק טוב כדי לחזור אליו

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Yoavtou
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
9 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

האוכל במלון סביר. התפריט חוזר על עצמו כל יום, חדרים נקיים באגף החדש, המלון ממוקם במקום טוב, קיימת מדיניות במלון שצריך לשלם כסף על מגבת נוספת שמבקשים לחדר. לעתים קרובות מורגש חוסר סבלנות מצד הצוות בקבלה.

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
תודה, yosishtrumi
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων בנכס Rodos Palace, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 11 באוקטובר 2019
תרגום של Google


Dear Mr yosishtrumi,

Thank you for your feedback!

We really appreciate your review and we are truly pleased to read that you have enjoyed many facilities and areas of our Hotel.

We acknowledge your remarks and we are looking forward to welcome you soon again in Rodos and at our Rodos Palace Hotel.

With regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון שאמור להיות 5*, אבל בפועל, זה מלון גג 3*. הכל יש ולמעשה אין כלום. מלון ישן שעבר זמנו.
באנו משפחה עם 17 נפשות על מנת לחגוג לאשתי יום הולדת.
הגרוע ביותר, זה חדר האוכל. ממש תת רמה של אוכל. האוכל תפל, חסר טעם וחוזר על עצמו כל יום. יחס המלצרים ממש מזלזל ונראה שהם רוצים לסיים את עבודתם וללכת הביתה. פשוט כועסים עליך שאתה בא לאכול. חלקם עצבניים. בארוחת ערב, אין מים בחדר האוכל- דבר מינימלי שהיית מצפה שיהיה. בקבוק קטן שעולה בחוץ 0.5 אירו עולה בחדר האוכל 1.2אירו. בקשנו שולחן אחד לכולנו כדי לחגוג יחד- לא היו מוכנים. גם שני שולחנות לא טרחו להכין. יש שם הנחיה שגברים לא יכולים להיכנס לחדר האוכל עם מכנסי 3/4 ולא קצרים, בעוד שנשים נכנסות עם מכנסי מיני.
הזמנו 5 חדרים. קיבלנו 2 חדרים של 4 נפשות ללא מרפסת. החדרים ישנים, האמבטיה סתומה. ריח של עובש. הוסיפו מיטה שלישית בחדר שהתפרקה. הבת שלי נפלה מהמיטה באמצע הלילה, היות והקרשים לרוחב המזרן התכופפו והמזרן נפל. מיטה שלא מתאימה לאדם מבוגר. בחדרים של 4 נפשות, הספה שנפתחת ממש גרועה והילדים קמו עם כאבי גב.
יש לציין לטובה את פארק המים שהוסיפו במלון.
התנהלות של פעם, לא הבינו שצריך להתאים עצמם לעת העכשווית. היינו במלון זה לפני שנתיים, ויש הבדל עצום בן מה שקיבלנו אז למה שקיבלנו הפעם. בחלט לא נחזור למלון זה שוב.
לגבי חוף הים, בפרסומי המלון מראים שהמלון שוכן על חוף הים, אבל כשמגיעים לחוף מסתבר שצריך לשלם על המיטות, כמו כל אדם שבא מבחוץ.

עצה לגבי חדרים: הנוף הנשקף מהחדרים הפונים לכיוון הים, טוב יותר אך עולה יותר כסף הקומות העליונות משופצות, אך עולות כסף יותר
תאריך השהייה: אוקטובר 2019
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, 0505sg
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων בנכס Rodos Palace, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 11 באוקטובר 2019
תרגום של Google

Dear Mr 0505sg,

Thank you for sharing your feedback with us.

Allow us to express our happiness for having selecting our hotel for a second time.

As you mentioned through your review, within these two years many changes have been made on our constant efforts to upgrade our services and facilities. We have proudly launched our redesigned rooms as well as a range of new established facilities such as 3 new themed restaurants, our Waterpark and many other. If we knew your dissatisfaction regarding your room we would have suggested you an alternative one since we operate more than 25 different room types.

With reference to our dining options, we operate daily 3 halls for breakfast offering top quality of products and 2 main restaurants for dinner as well as 3 themed and 1 fine dining. We cannot understand what exactly created this impression regarding our services.

For that reason, we would appreciate if you contact us with more details regarding your comments.

With kind regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
15 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

המלון ממקום עשר דקות מהעיר החדשה והעתיקה
הסוויטות חדשות וגדולות
הקיוסק שנמצא בשטח המלון מקל על החיים
יש אפשרות לשדרג את ארוחת הערב הסטנדרטית לארוחה באחת ממסעדות הגורמה של המלון בעלות של 5 יורו לבן אדם, שווה כל יורו
השכרת רכב ממש מתחת למלון שזה יתרון

הבריכה לילדים חדשה והילדים נהנו מכל רגע

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
תודה, Daydream823542
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων בנכס Rodos Palace, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 בספטמבר 2019
תרגום של Google

Dear Mr/Mrs Daydream823542,

Thank you!

It is truly the greatest reward for us to read such beautiful comments. We are very pleased that all aspects of your stay were up to your liking, especially our a la carte restaurants.

In our constant efforts to improvement, we do not forget our younger visitors! It is our pleasure reading that you all enjoyed our new Waterpark and we will be glad to welcome you soon upon your next trip to Rhodes!

Yours sincerely,

Katerina Manousaki
Public Relations Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות