המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
שדה נחמיה
פרסם
דואר נכנס
חיפוש
מלונות בסביבה
חוות דעת (253)
סנן חוות דעת
253 תוצאות
ציון המטיילים
149
55
15
15
19
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
149
55
15
15
19
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
11 - 16 מתוך 253 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות באמצעות התקן נייד

מלון מאוד מזמין וכיפי לטיון משפחות בצפון הארץ .
חדרים גדולים נקיים ומאובזרים בכל מה שצריך כדי להעביר חופשה טובה עם המשפחה .אנחנו היינו בחדרים שפונים למדשאה הגדולה , הבנתי שיש למלון חדרים שפונים לנהר הירדן והם ממש מומלצים.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, ronen b
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 5 שבועות באמצעות התקן נייד

התארחנו 3 משפחות בערב חג סוכות למשך 2 לילות. המקום עצמו נעים מאד, עובדי המקום החל מהבנות בקבלה ועד לאנשי התחזוקה עשו כל שביכולתם לגרום לנו להינות.
הבקתות נקיות ומסודרות אך לטעמי קצת קטנות לזוג עם 3 ילדים.
המקום מהווה נק' יציאה למבחר טיולים וזה מצויין.
ארוחת הבוקר היתה טעימה ומשביעת רצון.
דבר אחד שחסר זהו מטבחון בחדרים אך גם בחי זה הסתדרנו.
בהחלט ממליצה!!

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Spici1888
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
2 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו במלון בספטמבר 2019, זוג + ילד בגיל 4 ותינוקת בת שנה וחודשיים.
בחרנו במקום בזכות המיקום המצויין לטיולים בסביבה, והמרחב הירוק שסביב הבקתות, אך לצערנו צוות הניהול במקום הצליח להתעלות על כל מה שטוב ולהרוס לנו את החופשה.

כבר בקבלה התברר שחלה טעות בהזמנה שלנו ושחוייבנו על טיול ריינג'רים שהתווסף לנו לחשבון. ניסינו לבקש מהבחורה שעובדת בקבלה ובהמשך גם מהמנהל לזכות אותנו על הטעות הזו, אבל הם בחרו להעביר את האחריות מאחד לשני, חזרו ואמרו שבטח, אין בעיה, זה עניין טכני, ובפועל המשיכו לגרור את זה ולא לעשות כלום.

יצאנו לטייל בנחל שניר, וכששבנו בערב לבקתה- התברר שאין מים חמים. הדוד לא עובד והמים קפואים כמו נהר הירדן. השעה כבר היתה מאוחרת ולא היה עם מי לדבר בקבלה. הלכנו לישון מטונפים, מנסים לנגב את עצמנו במגבונים לחים, עם שני ילדים קטנים שכל היום משתינים על עצמם ושופכים על עצמם אוכל, שאי אפשר לעשות להם מקלחת. עד אמצע הלילה התלבטנו איך להמשיך מחר בבוקר, האם לחזור הביתה או לנסות למצוא חדר במקום אחר.
למחרת בבוקר התקשרנו לקבלה, ואז התבשרנו שהמלון ידע על התקלה כבר מאתמול! מסתבר שהטכנאי עדכן אותם שהדוד לא פועל כי חסר בו חלק, והם קבעו איתו שיחזור למחרת לתקן את זה.
צוות המלון בחר להכניס משפחה עם שני ילדים לבקתה בלי מים חמים, לא לעדכן אותנו שיש בעיה ולא להציע איזה שהם פתרונות, אלא להשאיר לנו לגלות את ההפתעה בעצמנו כשכבר יהיה מאוחר מדי.
להבהרה- ניתן היה לתקן את התקלה באותו ערב אם למישהו במלון היה אכפת. ניתן היה להזמין טכנאי מקריית שמונה ולשלם לו כפול והוא היה שמח לתקן את התקלה עוד באותו ערב.
לחילופין אפשר גם לא להשכיר את כל החדרים ולשמור חדר אחד "ספייר" שאפשר לעבור אליו במקרים כאלה. כך הדברים אמורים להתנהל במקום שאמור להיות ברמה גבוהה ושגובה מחירים בהתאם, אבל במלון הזה חושבים בקטן והולכים על הפתרון הזול ביותר, ישירות על חשבון האורחים.

במהלך הבוקר הטכנאי התעכב והתעכב אז נתקענו במקום, לא רצינו לצאת לטייל בלי לדעת אם תהיה או לא תהיה מקלחת אז חיכנו. רק ב- 11 הוא הגיע ופתר את הבעיה.

כשעזבנו ניסינו בפעם האחרונה לבקש שוב שיזכו אותנו על טיול הריינג'רים והמנהל אמר שהוא עושה את זה מייד ושולח לנו למייל אישור אבל זה עדיין לא קרה. כנראה שגם לא יקרה. מיותר לציין שהוא גם לא הציע פיצוי על הלילה המתסכל שחווינו במלון שלו.

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, ayeleteliav
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
2 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מאחר ואני מתארחת כבר במלון מטיילים, מכירה את הקונספט..
הפעם גם הזמנתי ארוחת חג שהיתה מושלמת!
שהיתי במלון כחמישה ימים
כל יום היה יותר טוב, צוות אדיב ומקסים
מקום נקי, בקתה מפנקת
קרובים לכל מסלול טיול אםשרי, כולל טיול דרך המלון עצמו
ממליצה בחום ובטוח אחזור לשם שוב
גלית, באר שבע

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, galitmika
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
30 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

היינו בספטמבר בתקופה שהיא לפני החגים. שילמנו כמעט 1,000 שח ללילה ל4 נפשות, וביחס לתשלום התמורה לא הולמת. התלבטתי אם לתת 3 בדירוג
היתרונות: מדשאות, קרוב לאטרקציות, ארוחת בוקר טובה
חסרונות:
1) תחזוקה לקויה- בבקתה שלנו הציוד היה ישן ולא תקין: מיקרוגל מקולקל, תאורה שלא עובדת, צינור נוזל במקלחת.
חיסרון רציני הוא שאין מטבחון בבקתה ואין כיור מטבח! במילים אחרות, אם התכוונתם לעשות ״על האש״, קחו בחשבון שלא יהיה לכם איפה לשטוף ולחתוך ירקות ואיפה לשטוף כלים, וזה מגעיל לעשות זאת בשירותים.
הצעה לבעל העסק: יש תשתיות צנרת, אפשר להתקין כיור מטבחון בחדר או לפחות כיור נירוסטה בחצר לשטיפת כלים.

2) שירות לקוי- ביום הראשון הודענו על התקלות ולא שלחו איש תחזוקה . ביום השני פנינו שוב ואז שלחו מישהו שלא תיקן.
עמדת הקבלה לא תמיד מאוישת ולא תמיד עונים לטלפון.

היינו 3 ימים בבקתה חשוכה- גם בגלל תאורה מקולקלת וגם בגלל שבבקתות רק וילונות עבים כהים. הצעה - שימו 2 סטים של וילונות : דקים תחתיים לצורך שמירת פרטיות שגם יכניסו אור טבעי ויצרו אוירה נעימה בבקתה.

לסיכום:
התחושה הכללית מרגישה ״קמצנית״ ביחס למחיר שמשלמים- למשל לא משאירים לכם בבקתה סט סבון ושמפו כמו שנהוג בכל הצימרים בקיבוצים (שעליהם שילמנו פחות) וכאמור העדר מטבחון, הוילונות הפשוטים, כל זה מרגיש שחוסכים על חשבון הנאת האורחים וזה לא ברור כיוון שהמחיר יקר יחסית....

עוד דבר, הבקתות מצויות על גדת נחל החצבני , אז למה לעזאזל להסתיר את הנוף היפה של הנחל בגדר עם צמחיה מתורבתת והגבהה של חצץ לצורך נתיב הליכה? איפה החשיבה הנופית??? מי שמצפה לנוף, שיקח בחשבון שלא רואים נוף מהבקתות אלא יש לצאת ולאחר הליכה קצרה רואים את הנחל וההרים .

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Sharon M
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות