המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,540)
סנן חוות דעת
2,540 תוצאות
ציון המטיילים
1,532
741
176
51
40
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,532
741
176
51
40
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 2,540 חוות דעת
22 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מיקום המלון על רחוב הצוואנג הוא מצוין.
במשך כל השהות במלון (5 ימים) נהננו משירות החדרים והניקיון
ארוחת הבוקר היתה טובה והציעה שפע של בחירה..
הבריכה נקייה והאיזור מטופח מאוד.
דבר חשוב , מקפידים מאוד שמעשנים יעשנו בפינת עישון יעודית מה שגורם לאוירה נקייה וכיפית ליד הבריכה.
המלון נמצא על החוף כך שאפשר לשלב בריכה וים.

המלצה: בשעות הערב מחוץ למלון ישנו בחור שמוכר בננה לוטי הכי טובה בצוואנג.
מומלץ מאוד.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 150asafp
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
MelindaAukaranawin, Cluster Social Media Executive בנכס ‪OZO Chaweng Samui‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 23 באוקטובר 2019
תרגום של Google

Dear Our Valued Guest,

Greetings from OZO Chaweng Samui! We truly appreciate your kind words about our location, hotel cleanliness, services and swimming pool. It seems like you had a lovely time at our hotel! Nothing makes us happier than seeing our guests having a great time at our property. We cannot wait to welcome you again!

With appreciation,
Melinda Akkaranawin
Cluster Social Media Executive

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

היינו אורחים במלון למשך 6 לילות כחלק מירח דבש. שדרגנו את החדר עם מרפסת ונוף לים, חייב לציין כי החדרים ממש קטנים וממש לא שווה את השדרוג, כי גם איתו החדר קטן, פשוט יש מרספת. רמת הניקיון הייתה ממש מזעזעת. לדוגמא : הסדין של הכריות התלכלך מדם ומה שהמנקה עשתה ביום למחרת היא פשוט החליפה את הסדר של הכריות ושמה את הכרית המלוכלכת למטה. כלומר לא החליפה בכלל סדין!!! .
ביום האחרון כשבאנו לעשות צ'ק אאוט, החליטה הפקידה ששברנו את הפח בחדר האמבטיה(רק להסביר שהתכוונה למכסה הפח נמעך), דבר שלא קרה (מילא היינו משפחה עם ילדים אז עוד איכשהו אפשר להבין), הסברנו בנחרצות שלא אנחנו גרמנו לנזק , אך לא היה עם מי לדבר, פשוט טענה בתוקף שאנחנו גרמני לנזק יום לפניכן... כך המנקה דיווחה ... ניתן לציין שהפקידה הייתה גסת רוח, לא קשובה, היה נראה שהיא סתם נטפלה אלינו .
בסופו של דבר מכיוון שזו המילה שלנו מול המילה שלהם ולא היה לנו איך להוכיח את חפותו נאלצנו לשלם 500 באט!!!! שהפח הזה בקושי עולה 20 שקלים !
בקיצור הרגשנו שסתם נמאס להם מהישראלים אשכרה נטפלו אלינו ,לא יפה בכלל!

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, danielmamush
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
KesornK8, Manager בנכס ‪OZO Chaweng Samui‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 באוקטובר 2019
תרגום של Google

Dear danielmamush,

Thank you for your review, though naturally we are disappointed that we did not meet your expectations.

We apologise for any sense of disappointment you felt can assure you that we strive to treat all our guests to make sure they will receive the utmost experience during they staying with us.

The mentioned points will be investigate and improve to our staff which normally we always received the positive comment on their friendliness, nevertheless should you choose to return I assure you that you will all be most welcome.

Sincerely yours,

The Manament Team,

OZO,Chaweng Samui

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שהינו ב ozo כשבוע, המלון נמצא על רחוב הצ'וואנג, ויש לו חוף מושלם. אנחנו לקחנו חדר שנמצא בשורה הראשונה ומשקיף לים, כך שהתעוררנו למראה הים והלכנו לישון עם רחש הגלים. ארוחת בוקר מגוונת. צוות המלון נחמד. חדרים נקיים. בהחלט אחזור למלון הזה.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, efratbrizel
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
KesornK8, General Manager בנכס ‪OZO Chaweng Samui‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 באוקטובר 2019
תרגום של Google

Dear Efratbrizel,

Thank you for choosing the OZO Koh Samui as your hotel during your recent visit and for taking the time to review us.

At OZO, we strive to create memorable holidays for all our guests and your high score is very rewarding and a motivation for all team members.

Thank you again for sharing your kind review with us. We look forward to welcoming you back soon on your next holiday to Koh Samui!

Best regards,
OZO Koh Samui Management

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
26 באוגוסט 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

נהננו מאוד, התארחנו במלון למשך שלושה לילות, קיבלנו חדר שאומנם קטן יחסית, אבל מספיק, עם נוף לבריכה ולים, החדר היה נקי מאוד, ארוחת הבוקר היתה מהטובות יותר שאכלנו בתאילנד ואפילו כללה מספר סוגי גבינות, הבריכה גדולה ונקיה, והחוף נחמד מאוד, השרות של כל צוות המלון היה מושלם ותמיד עם חיוך

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, גיל כ
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
KesornK8, Manager בנכס ‪OZO Chaweng Samui‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 באוגוסט 2019
תרגום של Google

Dear Our Valued Guest,

Thank you for choosing the OZO Koh Samui as your hotel during your recent visit and for taking the time to review us.

We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us, particularly our staff and our pools.
This valuable rating allows us to continually monitor and improve both the quality of our products and standards of services provided and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Warm regards,
OZO Koh Samui Management

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
23 באוגוסט 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגעתי לחופשה עם בן זוגי, המלון האחרון שלנו בתאילנד אחרי שבועיים. הזמנה לשלושה לילות. קיבל את פנינו Jowie שלא היה נחמד, דיבר בהתנשאות ובחוסר סבלנות. ביקשו מאיתנו פיקדון של 1,000 בהט מזומן, דבר שלא היה בשום מלון אחר שהיינו בו.
נכנסנו לחדר, היה ריח חזק של ביוב שלא עבר במהלך כל החופשה. ריססו את השירותים וזה לא עזר.
בכל יום שהחליפו לנו מגבות היה ריח חזק של סיגריות ושל מדורה. נגעלנו לגעת במגבות.
כמו כן, ביצענו שיחת טלפון מקומית (לשדה התעופה) מהחדר וגבו מאיתנו סכום כסף מופרז לדקה על אף שלא היה כתוב בשום מקום שזה עולה כסף! ועל אף שבשום מלון לפני כן לא גבו מאיתנו כסף ותמיד תמיד שמחו לעזור לנו עם כך.
בנוסף, המלון נמצא בסוף הטיילת, מרוחק מהמון מסעדות טובות שהמליצו לי, מבאס ללכת ברגל כשחם. מיקום גרוע. המלון מלא במשפחות וילדים ולא מתאים לזוגות בעיניי!
לסיכום, לא אחזור למלון הזה לעולם, לא אמליץ, השירות היה הכי גרוע בתאילנד מכל המקומות שישנו בהם וללא ספק הרסו לנו את הטעם הטוב בסוף הטיול שלנו. לא להתקרב.

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, shaharzuker
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
KesornK8, Manager בנכס ‪OZO Chaweng Samui‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 24 באוגוסט 2019
תרגום של Google

Dear Shaharzuker,

Thank you for taking the time to tell us about your stay at OZO Koh Samui. I am disappointed to hear that your experience did not meet your expectations.

Regarding to the phone charges its a normal to charge phone call in every hotel at Koh Samui.

At OZO, we strive to provide a superior service experience for every guest; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem that you mensioned and prevent future occurrence .

I hope that you will accept our apology and allow us the opportunity to show you that the level of service you experienced during your recent stay is not indicative of the usual high standards at our hotel.

Warmest Regards,
OZO Koh Samui Management

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות