המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
פנה למקום האירוח לבירור זמינות.
יש מלונות דומים זמינים.
הצג הכול
מלונות בסביבה
חוות דעת (624)
סנן חוות דעת
624 תוצאות
ציון המטיילים
451
63
44
29
37
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
451
63
44
29
37
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
9 - 14 מתוך 624 חוות דעת
28 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

המלון יפה מאד,במיקום קסום.
חבל שאינו מצליח לספק חוויה נעימה של חופשה ופינוק.
כדי שזה יקרה דרוש מנהל שידאג ל:
תחזוקה ראויה למלון לחדרים ולשטחים הציבוריים.
המלון לא נקי.
אוירת נופש בבריכה, אין משקאות, אין מזון.
מי שמזמין מספרים לו- המטבח מכין ארוחת ערב/צהריים.- מגוחך.
קבלה נעימה יותר. לאחר שעתיים נסיעה אפשר חהציע לאורח שמגיע כוס מים. פקידת הקבלהMaya. מאד נחמדה ב check in
נחמדה פחות וחסרת סבלנות ב Check out.
פריקת מזודות. במחיר שהמלון גובה אפשר לצפות לעזרה.
בר,משקאות- אין ואם יש מישהו מחביא אותו.
ערב- המקום מבודד. אין שום תכנית והאוירה אוירת מצור.

בקיצור- 10 דקות משם "מצפה הימים"

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, Amos_yaniv
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
19 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

א. בית מלון פסטורלי, מדהים בעיצובו, רגוע ומרגיע. ציון 5/5

ב. שירותיות המלון מתחת לכל ביקורת. הזוי שמלון כזה מושקע ויקר יחסית, אין לו ולו טיפה של שירותיות ללקוח. אין מלצרים שמציאים פינוקים ליד הבריכה, אין הצעות לשתייה קלה או חריפה בכלל. אין מודעות שאנשים מוכנים ורוצים לשלם על אקסטרה פינוקים בבית מלון, פשוט אין להם מודעות כלל. מלצרים ואנשי צוות מסתובבים בשלהם, במשימות שגרתיות כאילו אין אורחים... 2/5

ג. אוכל... אין אוכל..הכוונה אין אוכל שמתקרב בכלל לסטנדרט ישראלי מינימלי של מלון!
יש משהו ששמו על צלחות וחתכו גס (ירקות ופירות בוסר). נראה שניסו לפזר הרבה צלחות של "כאילו שפע" אבל של סתם דברים... (ריבות תעשייתיות זולות בתוך מארזים פלסטיק אישיים), עוגת הבית! כן,כן, עוגת הבית הוגשה, כאלו שאתה לא מוכן אפילו לקנות בסופר!

בורקס, מי אוכל בורקס בימינו. זה מלון למבוגרים, לא אכסנייה!

לא היו דגים בכלל. עד שמישהו מהאורחים לא הרים קול מול הנהלה על הבזיון של א.בוקר, לא היו דגים כלל. רק ב 9:00 בבוקר הוציאו דג סלומון פרוס (ממעדנייה בסופר) וסלט טונה יבשה עם שבבי פטרוזיליה. אנחנו באנו ב 8:20 לא.בוקר

מסתבר, תוך כידי התלונות של אחד האורחים, התברר שיש חביתות! רק מה,אף אחד לא ידע בכלל.
לא ביקשת, לא קיבלת... 1/5

פשוט מכאיב לראות מלון כו יפה ומוקשע נהרס בגלל אפס שירותיות, חסכון למוצרים זולים ותסלחו לי, תחושה של "שכונה" עלידי העובדים...

מלון שביום הראשון היתי מוכן לחתום שאני אחזור עוד הרבה. ביומי האחרון במלון, אני לא אחזור לכאן עד שלא יתפסו את העניין. עם השירות ואוכל של אכסניה, על תבקשו מחיר גבוה של מלון בוטיק!!

עצוב, פשוט עצוב איך צוות/מנהלה הורסים את המלון.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, BeerAlexey
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
16 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו במלון בספטמבר 21 , חופשה שהוזמנה במלון היות ומדובר במלון ללא ילדים. הדבר הראשון שקרה בכניסתנו למלון זה שכמעט דרכנו על כמה ילדים שהשתוללו על השטיח. רעש הילדים המשיך לאורך כל החופשה גם בבריכה... בחדר האוכל ובלובי. כשהתלוננו פשוט התעלמו.
החדר הוזמן חצי שנה מראש וביקשנו (ושילמנו) על חדר עם נוף. הנוף שקיבלנו היה לחניה כשמתחת למרפסת חדר המכונות שמרעיש לאורך כל היום ולא מאפשר כלל את השהייה במרפסת.
את החדר שכחו לנקות לנו למרות שלא שהינו כלל בחדר ברוב של היום כך שהיה מספיק זמן , כשחזרנו אחהצ והרמנו טלפון לקבלה, נאמר לנו שזה בגלל הקורונה ופקידה אחרת שלחה ב 1800 בערב (!) את המנקה. פשוט התנהלות הזויה.
המלון עצמו יפה אבל פשוט לא מנוהל, השירות רע והאוכל גרוע.
תחסכו לעצמכם את הכסף ולכו למקום שמכבד את האורחים שלו

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, DannaC78
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
15 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

יש לי התייחסות לא טובה, בלשון המעטה, לכלל החוויה איתכם.

הייתה 0 ! היענות והתיחסות לפניות שלי בכתב ושיחת טלפון עם מוקד ההזמנות שלכם.

לא נתקלתי בחוסר התייחסות שכזו באף מקום ואף פעם, ושהיתי בבתי מלון לא פחות "יוקרתיים" מהמלון שלכם.

חוסר התקשורת מצטרף להטעיה ! עד רמיה כאשר באתר של המלון כתוב שיש במלון ארוחת ערב ובפועל יש רק בימי שישי. ארוחת ערב במלון מבודד ומנותק היא כמעט תנאי הכרחי ואם הייתי יודע שאין ארוחת ערב ואאלץ לנסוע לראש פינה כדי לאכול, מסופקני אם הייתי מזמין לילה במלונכם !

הניסיונות הנואשים לתאם טיפולים בספא, שם לא ענו ובקבלה רק בשבת לפני ההגעה נתנו מענה, לא ממש תואם לצורך שהגדרתי.

בלילה לא היו מיים חמים ! בשעה 22:00 היו רק מים קרים, בכל 3 הברזים !

החוויה שלילית מאוד ! בוודאי לא אחזור אליכם ובוודאי לא אמליץ ואף אכתוב את ביקורתי בכל אתר ומקום.

אני מתייעץ עם עו"ד בנוגע להגשת תביעה נגדכם על ההטעיה באתר, רמיה והיחס הנורא בשלבים שעד ההגעה.

היחס של הצוות במלון היה מקסים, מעולה, מחמם לב.

לצערי הוא לא מפצה על המתואר לעיל !

עצה לגבי חדרים: לא להגיע למלון זה.
תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, reshef1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
12 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

במקום לילה מפנק בסוף יולי 2021, קיבלנו חדר מזוהם, מלא חרקים, כתמים על השמיכה והרצפה, שערות, ידית דביקה מרוב לכלוך, ארון מאובק.. דוחה. מנהל המלון היה לא זמין, לאחראי המשמרת לא היה ככ אכפת, והמנקים שנשלחו פעמיים- לא באמת ניקו. פניות חוזרות דרך האתר ודרך המייל - זכו להתעלמות גמורה, עד לרגע זה ממש.
תתבישו

עצה לגבי חדרים: תבחרו מלון אחר
תאריך השהייה: יולי 2021
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
1  תודה, irisdror
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות