מדוע התוכן שלי הוסר או החשבון שלי הוגבל?

כאשר חברי הקהילה מעלים תכנים בלתי חוקיים או שאינם עומדים בתקנים והנחיות הקהילה שלנו, אנו עשויים לנקוט פעולה כדי להגביל אותם או את התוכן שלהם.

הפרות אלו מאותרות בשלוש דרכים עיקריות:

  1. באמצעות הערכה אוטומטית שבה נדחה תוכן שמפר באופן ברור את התקנים והנחיות קהילת Tripadvisor או תוכן שמכיל מידע לא חוקי

  2. באמצעות דיווחים מקהילת העסקים והמטיילים שלנו

  3. באמצעות בדיקה ידנית של צוותי העובדים שלנו, המונים מאות אנשים בכל רחבי העולם

באופן כללי, כאשר אנחנו מזהים תוכן שאינו חוקי או שאינו עומד בדרישות ההנחיות שלנו, אנו נוקטים בצעדים כדי להסיר אותו מהפלטפורמה שלנו.

כמו כן, אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות להשהות באופן זמני את הגישה לפלטפורמה של Tripadvisor או כולה, לרבות בנסיבות שבהן משתמשים:

  • מספקים תכנים בלתי חוקיים בעליל או תוכן שמפר את ההנחיות שלנו באופן תדיר

  • שולחים דיווחים או ערעורים בלתי מבוססים בעליל (במקרה זה, אנו עשויים גם לנקוט בצעדים כדי לצמצם את הנראות של התוכן שלהם)

משך ההשהיה שנטיל תלוי בחומרת ההפרה של התנאים וההנחיות שלנו.

בסופו של דבר, אנו גם שומרים על הזכות לסגור לצמיתות חשבונות של חברים.

אם נפעל כדי להגביל את המשתמש או את התוכן שלו, נודיע לו על כך שעשינו זאת, אלא אם איננו הולם (כגון כאשר חלות עלינו דרישות משפטיות שלא לעשות כן).

לתושבי האיחוד האירופי, אנחנו גם ניתן לחברים אפשרות לערער על ההחלטות שלנו אם הם חושבים שטעינו. ניתן למצוא פרטים נוספים על הליך הערעור שלנו ואפשרויות פעולה נוספות כאן.

למידע נוסף שמסביר מדוע סוג מסוים של תוכן הוסר, ראה: