המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.
אנו תומכים בדפדפנים הבאים:

Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

מדיניות פרסום תוכן הוגן

הגישה שלנו לפרסום תוכן הוגן

יצרנו ב-TripAdvisor קהילה שחבריה יכולים לקרוא חוות דעת של חברים אחרים על טיולים, ולתכנן ולהזמין את הטיול המושלם עבורם. מדי פעם, מישהו ינסה לעבוד על המערכת על ידי פרסום חוות דעת מזויפת, ולכן החלטנו שיהיה מועיל לחלוק את הגישה שלנו, את המדיניות שלנו ואת הפעולות שאנו נוקטים על מנת לזהות, לחסום ולהסיר חוות דעת שמטרתן להונות. ה'אני מאמין' שלנו.

אנו מאמינים שהעצות הטובות ביותר בנוגע לטיולים מגיעות ממטיילים אחרים.

ב-TripAdvisor, חברי הקהילה יכולים לשלוח חוות דעת על סמך חוויותיהם האישיות במלונות, מסעדות ואטרקציות. במהלך 15 השנים האחרונות קיבלנו למעלה מ-200 מיליון חוות דעת ודעות מהחברים שלנו, שמכסות למעשה כל מדינה בעולם.

אנו מאמינים ב"זכות לכתיבה".

קהילת TripAdvisor עשירה בניסיון יקר ערך וכל אחד מ-315 מיליון המשתמשים החודשיים שלנו צריך להרגיש בטוח לחלוק את דעותיו. כשמישהו שוהה במלון או אוכל במסעדה, יש לו זכות בסיסית לדבר על חוויה זאת עם אחרים. אנו גאים מאוד בקהילה שבנינו, המאפשרת ללקוחות לעשות בדיוק את זה.

אנו מאמינים בחשיבותה של כל חוויה, לא רק אלו שבהן משלמים את החשבון. אם מדובר בשולחן של 12 אנשים במסעדה, אנו מאמינים שקולו של כל אחד ואחד מהם הוא חשוב. בערכים אלו דוגלת TripAdvisor.

מכיוון שאנו מאמינים בקידום חוויות אישיות, איננו מקלים ראש בהחלטה להסיר חוות דעת מהאתר. ייתכן שקל יותר להיכנע לצנזורה ולהסיר חוות דעת שאיתן לא מסכימים בעלי העסק. עם זאת, הדבר סותר ערך שבו אנו דוגלים - הזכות של צרכנים אמיתיים לחלוק את חוויותיהם.

בהתאם להשקפה זאת, המדיניות שלנו בנוגע לשליחת חוות דעת מסתמכת על הכוונה עצמית. בעוד שאנו דורשים ממבקרים לאשר שהם כותבים חוות דעת על סמך חוויותיהם האישיות לפני שהם שולחים את חוות דעתם ל-TripAdvisor, איננו דורשים אישור מצד שלישי.

אנו מאמינים שכולם צריכים לציית לאותם חוקי משחק. עסקים אינם יכולים להשפיע על TripAdvisor כדי לשפר את חוות הדעת או הדירוגים שלהם.

אנו משתמשים בשיטות ייחודיות לפיקוח על התכנים הנשלחים ל-TripAdvisor ובאלגוריתמים בבעלותנו אשר מחשבים את הדירוג היומי של עסק עם מדד הפופולריות שלנו. שיטות ואלגוריתמים אלו חלים באותו אופן על כל התכנים, התלונות והנכסים. לעולם לא הענקנו ולעולם לא נעניק למפרסמים שלנו או לכל אחד אחר יחס מועדף. מרשתות גדולות של מלונות ועד לטיולי הליכה קצרים, כל חוות דעת על כל עסק עוברת בדיקה קפדנית באותה רמה.

אנו מאמינים שעסקים שאינם מצייתים לכללים צריכים להיענש.

עסקים יודעים שצרכנים מסתמכים במידה רבה על חוות דעת בבחירות הקשורות לטיולים. לצערנו, ב-15 שנות פעילות ראינו שעסקים חסרי מצפון ינסו לרמות במטרה למשוך לקוחות רבים יותר. במילה 'לרמות' אנו מתכוונים לכתיבת חוות דעת חיוביות של העסק על עצמו (או גיוס אחרים שיעשו זאת בשמם) או כתיבת חוות דעת שליליות על המתחרים.

פעולות אלו נחשבות להונאה. פרסום חוות דעת מזויפות מהווה הפרה של תנאי השימוש של TripAdvisor ושל חוקי תחרות בלתי הוגנת או חוקי הגנת הצרכן במדינות רבות. אנו משקיעים כמות עצומה של זמן, מאמצים וכסף לצורך זיהוי וחסימה של פעילות שקרית באתר שלנו. למרות זאת, עם למעלה מ-80 שיתופים חדשים מדי דקה, 24 שעות ביממה, אנו מודעים לכך שחוות דעת מזויפות מעטות עלולות להתגנב לאתר לפרק זמן מוגבל.

כיצד TripAdvisor מזהה וחוסמת פרסום שקרי

  • יש לנו למעלה מ-15 שנות ניסיון בלמידת האופן שבו נראות חוות דעת והתנהגות מבקרים נורמליות בפלטפורמה שלנו. אנחנו מומחים בהבחנה בתבניות של פעילות שנועדה להונות.
  • אנו לוכדים ורושמים אלפי נקודות נתונים בשעה ומזינים אותן למערכות זיהוי ההונאה שבבעלותנו.
  • אנו מריצים חוות דעת דרך מסננים אוטומטיים על מנת לזהות עריכה או בעיות הגינות לפני כל פרסום. תהליך זה מאפשר ל-TripAdvisor לנתח ולקטלג כמויות עצומות של נתונים במהירות וביסודיות.
  • יש לנו צוות של למעלה מ-300 אנשים בשבע מדינות שונות שעובד על ניהול התוכן ומזהה, חוסם ומסיר פרסומים שקריים.
  • מרגע שחוות הדעת מפורסמות, אנו מאפשרים לבעלי עסקים ולחברי הקהילה לסמן תכנים לבדיקה שלנו, אם הם מאמינים שהם שקריים. כל הדיווחים מהקהילה שלנו ומבעלי העסקים נבדקים ומנותחים על ידי צוות התוכן.
  • אנו יוצרים התקשרות יזומה עם חברות המנסות לשכור אנשים שיכתבו חוות דעת ועם בעלי נכסים המנסים לרכוש חוות דעת מזויפות על מנת לחשוף את כל אלו שמנסים לעקוף את המערכות שלנו.

כיצד מענישה TripAdvisor עסקים שנמצאו כמעורבים בפעילות שנועדה להונות

  • אנו חוסמים או מסירים את חוות הדעת המזויפות.
  • כל פרסום שאותו אנו מזהים ככוזב משפיע לרעה על הדירוג של העסק באלגוריתם מדד הפופולריות שלנו.
  • אנו פוסלים נכסים המעורבים בהונאה ממועמדות לכל סוג של הכרה מיוחדת, כגון פרסי Travelers' Choice ו'תעודת מצוינות'.
  • אנו נלחמים בנחישות בחברות המציעות לעסקים להעלות את המוניטין שלהם על ידי פרסום חוות דעת מזויפות לטובתם. כשאנו תופסים אותן, אנו חושפים את כל חוות הדעת המזויפות שהן פרסמו ומענישים את לקוחותיהן.

אולי תופתע ש-TripAdvisor לא מוחקת פשוט את הפרופיל של עסק הנתפס בזיוף חוות דעת מהאתר. למעשה, זה בדיוק מה שחלק מאותם עסקים רוצים שנעשה, על מנת שהם יוכלו למנוע מצרכנים לחקור אותם ולכתוב עליהם תגובות. אך אנו מאמינים שיש לצרכנים את הזכות לדעת מה אומרים משתמשי TripAdvisor אחרים.

לבסוף, אנו מאמינים שחשוב שחברי הקהילה שלנו יהיו מיודעים.

עם יותר מ-200 מיליון חוות דעת ודעות ב-TripAdvisor ויותר מ-315 מיליון מטיילים המשתמשים באתר שלנו מדי חודש, אנו בטוחים שאנו נוקטים את הצעדים הנכונים כדי לוודא שהתכנים שלנו יהיו עדכניים ומועילים.

למידע נוסף…

קרא את השאלות הנפוצות בנושא פיקוח על חוות דעת וזיהוי הונאה, או בקר במרכז העזרה של TripAdvisor.